Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2011 #41 Del Skrevet 3. mars 2011 De plastiske klinikkene kan bare legge ned med en gang, for nå er det jo kommet et BRØD som gjør puppene større. FANTASTISK!!! Denne tråden må jo være dagens beste Det sies at faktorenes rekkefølge er likegyldig.. men tro om ikke virkningen blir enklere etterprøvbar om vi endrer på rekkefølgen her: Puppene som gjør brødene større. Virker hver gang ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Må si at det ikke frister helt å kjøpe et brød fra en side der det er bilder av glamourmodeller. Lurer på hva annet de putter i brødene... Det er bare bakeren som selger brød og dette brødet må du nok desverre bake selv. Oppskriften finner du i det første innlegget. Endret 3. mars 2011 av Beate77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #43 Del Skrevet 3. mars 2011 Det som nesten er dummere enn å stole blindt på alt som står på Wikipedia, er å automatisk avvise all slags informasjon fordi det er fra Wikipedia. Kildesjekk, sier det dere noe? Gå inn på den aktuelle wiki-artikkelen, der er det linket til denne siden fra anerkjente drugs.com som har en solid oversikt over forskningen på stoffet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. mars 2011 #44 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg blir uansett litt skeptisk når jeg får lese slikt på siden til dem som selger dette urtestoffet som blant annet skal virke brystforstørrende; Men etter å ha brukt MiroHealth over en lengre periode, så burde du forsikkre deg om at lever og nyrer fungerer godt (ved blodprøve) selv om MiroHealth ikke er giftig for kroppen din når du tar 1-6mg/Kg kroppsvekt/dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 3. mars 2011 #45 Del Skrevet 3. mars 2011 Wikipedia troverdig kilde? Du vet at enhvert idiot kan skrive hva som helst på internett, og andre idioter tar det for god fisk? Aldri før har signaturen min vært så sann. Nå har ikke jeg tenkt til å tråle internett etter gode kilder, men jeg vil påstå at Wikipedia, til tross for det du sier,i det minste er en mer troverdig kilde enn det andre vi har sett i tråden så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 3. mars 2011 #46 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg blir uansett litt skeptisk når jeg får lese slikt på siden til dem som selger dette urtestoffet som blant annet skal virke brystforstørrende; Men etter å ha brukt MiroHealth over en lengre periode, så burde du forsikkre deg om at lever og nyrer fungerer godt (ved blodprøve) selv om MiroHealth ikke er giftig for kroppen din når du tar 1-6mg/Kg kroppsvekt/dag. På samme måte syntes jeg det var avsrekkende å lese at preparatet har innvirkning på menstruasjonssyklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #47 Del Skrevet 3. mars 2011 En god del planter inneholder østrogenliknende stoffer, og noe brukes også for å lindre overganssymptomer osv. Men alt som har effekt kan også være potensielt skadelig, og jo sterkere effekt og jo mindre forskning - jo mer risikabelt er det. Folk som har anlegg for brystkreft, eller har hatt brystkreft, blir vel gjerne anbefalt å holde seg langt unna slike produkter, soya etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 4. mars 2011 En god del planter inneholder østrogenliknende stoffer, og noe brukes også for å lindre overganssymptomer osv. Men alt som har effekt kan også være potensielt skadelig, og jo sterkere effekt og jo mindre forskning - jo mer risikabelt er det. Folk som har anlegg for brystkreft, eller har hatt brystkreft, blir vel gjerne anbefalt å holde seg langt unna slike produkter, soya etc. Ja det er nok riktig og egentlig så er det foreskrifter og lovverk som tilsier at man må bare "advare" folk om f.eks. det at man må sjekke leveren mm... Hadde det vært falig så hadde det også vært ulovlig å selge det men det er det da ikke og hvorfor ikke? Ganske enkelt forde det er ikke påbevist hverken død eller leverproblemer for de siste 110 årene Pueraria Mirifica har vert i bruk. Som sagt tidligere så er det å drikke vann langt mer dødelig en å ta Pueraria Mirifica. Men det jeg synes er underlig med noen av innleggene her er at folk er så skeptiske over noe som virker bra. De faktisk leter etter negative sider av noe som er kosttilskudd, dvs. mat og tilhører samme gruppe som erter og samtidlig så går de kansje på P-piller noe som er 1 million ganger faligere og de gjør det uten å nøle??? Jeg har aldrig brukt P-piller og kommer aldrig til å gjøre det heller for DET er jo bevist at er langt farligere en hva som helst... Det er jo underlig men så er vi vel negative til alt som er uvist og nytt. Men uansett så er jeg og mange millioner fornøyde med vår egen hemmelighet på hvordan man får større pupper, føler seg super og er fornøyd med sitt liv. Resten får bare fortsette å lete etter negative sider men jeg tenker positivt og har gjort hjemmeleksa mi og endte opp med MiroHealth... Det er det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Det som nesten er dummere enn å stole blindt på alt som står på Wikipedia, er å automatisk avvise all slags informasjon fordi det er fra Wikipedia. Kildesjekk, sier det dere noe? Gå inn på den aktuelle wiki-artikkelen, der er det linket til denne siden fra anerkjente drugs.com som har en solid oversikt over forskningen på stoffet. Ja der ser man. http://www.drugs.com/npp/pueraria.html vet hva de snakker om fordi de er nøytrale og etter å ha lest igjennom denne siden så ser jeg at de har fått med seg det meste bortsett fra at Pueraria Mirifica er i dag dyrket for at man skal få full kontroll over hele produksjons prosessen (også p.g.a. ISO foreskrifter) Synes nå alle som er negative mot Pueraria Mirifica her burde lese denne siden selv om den sier forsåvidt det samme som Anne Selene sier. Kan du ikke engelsk så er det bare til å bruke Google til å oversette denne til norsk... Men fakta er at jeg viste heller ingen ting om Pueraria Mirifica for et år siden. Hadde aldrig hørt om den en gang og det var bare via et annet forum jeg kom over det og fant da bare Anne Selenes sider som er på norsk. Etter det fant jeg ut at dame er veldig grei og vet mye om det hun selger og derfor stolte jeg på henne men jeg bestilte bare deres prøvepakke først forde trods alt så er de jo i Thailand og ikke i Norge. Men da første pakken kom etter litt over en uke så var jeg veldig spent og selv om prøvepakken var bare nok for en uke, så overlevde jeg he he og bestilte da mer. Jeg hadde veldig små pupper og hadde vel komplekser p.g.a. dette, for så mange norske jenter har jo så store pupper og gutta liker jo jenter med større pupper en det mine var i allefall. Men uansett så tror jeg ikke at så mye skjedde den første måneden, men man merker vel ikke selv at de vokser forde det går jo tregt. Men etter en stund ble jo bhen med A kopp for liten og jeg kunne kjøpe meg en B kopp for første gang i mitt liv... Bare DET føltes helt fantastisk og etter det kjøper jeg nå C kopp og gleder meg til sommeren. Slik er det bare så får dere som er skeptiske bare fortsette med å være det og de som har nok fra før har jeg dette å si... Mange som bruker Pueraria Mirifica bruker det også etter fødsler og etter at de har sluttet å amme. Det vil da fylle ut brystene igjen og gjøre de strammere slik at man ikke får hengepupper... MEN dette er bare noe jeg har lest fra andre som hadde hengepupper for jeg har jo ikke DET problemet he he Endret 4. mars 2011 av Beate77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #50 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei desverre jeg er nok for dum til det. Men det hadde jo vært litt fint å bo i Thailand under palmetrær. Jeg studerer fortsatt bibliotek-og informasjonsvitenskap og synes bare at jo mer man vet om det man bruker desto bedre er det. Jeg får vel begynne en ny tråd om Neem for det er vel like mange som ikke vet hva det er går jeg utifra? Ut fra teksten på den bloggen og hjemmesiden du linker til, ser det ikke ut til at man trenger å fremstå som spesielt smart for å kunne selge dette produktet. Jeg reagerer bare på at det virker som det er samme språk hos Beate77 og Anne Selene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. mars 2011 #51 Del Skrevet 4. mars 2011 Her er noen kloke ord fra Jørgen Skavland om alternativ medisin. Forøvrig synes jeg det er utrolig rart at en som studerer bibliotek- og informasjonsvitenskap kan være så uvitende om kilder og kildekritikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. mars 2011 #52 Del Skrevet 4. mars 2011 Som sagt tidligere så er det å drikke vann langt mer dødelig en å ta Pueraria Mirifica. Her vil jeg gjerne ha en kilde, og vite hva slags vann det skal være snakk om? At man har brukt produktet i 110 år uten at noen har dødd som følge av det, overbeviser ikke meg, jeg er mer opptatt av at man ikke har noen tungtveiende bevis for at det virker. Jeg er generelt positiv til å bruke naturmidler for å lindre små plager heller enn å for eksempel knaske smertestillende i tide og utide, men ikke for å kaste seg ut og kjøpe alle dyre piller det reklameres for på naturmedisin-hjemmesider. Er det ikke bedre å slå seg til ro med små pupper, hvis det er det eneste man vil bruke disse pillene til? Mine er små, men de er elsket både av meg og kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Nei nå begynner det å bli kjedelig her inne... AT DET GÅR AN sier jeg bare!!! Det som forundrer meg mest er hvor uvitende noen folk er. Man kan lett dø av å drikke for mye vann og man trenger ikke å drikke mye og hvist du prøver så blir du ikke den første som dør av det. Vann er langt mer dødlig en det folk tror og det burde ALLE vite og hvist du ikke vet det så gjør hjemmeleksa bedre føre man poster noe som helst... Så tilbake til Wikipedia! "Water can be considered a poison when over-consumed just like any other substance" http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication Måten man regner det ut på er "Lethal Concentration 50" eller LC50 er en international metode på hvordan man måler hvor dødlig noe er. Det man gjør er at man forer dyr med et hvist volum og hvist 50% av dyrene dør, da har man LC50 verdien. Dette er jo noe man lærer på skolen barn så om man sov i timen så er det ikke min skyld Så vil noen bli OVERBEVIST på om vann er langt mer dødlig en Pueraria Mirifica så søk på internet selv om jeg vet verdiene for begge men gidder bare ikke å poste det her og hvordan kan det være mulig? Jo enkelt forde det er langt lettere å drikke dødlige doser med vann (over en dag) en det er å spise kilosvis med Pueraria Mirifica... DET greier man bare ikke! Endret 4. mars 2011 av Beate77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. mars 2011 #54 Del Skrevet 4. mars 2011 Ja, man kan dø av å drikke for mye vann, men det er snakk om enorme mengder. Dødsfallene stammer fra drikkekonkurranser. Det er hastigheten man drikker vannet i som er dødelig, ikke vann i seg selv. Som alt annet kan man altså få i seg for mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. mars 2011 #55 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei nå begynner det å bli kjedelig her inne... AT DET GÅR AN sier jeg bare!!! Det som forundrer meg mest er hvor uvitende noen folk er. Man kan lett dø av å drikke for mye vann og man trenger ikke å drikke mye og hvist du prøver så blir du ikke den første som dør av det. Vann er langt mer dødlig en det folk tror og det burde ALLE vite og hvist du ikke vet det så gjør hjemmeleksa bedre føre man poster noe som helst... Så tilbake til Wikipedia! "Water can be considered a poison when over-consumed just like any other substance" http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication Måten man regner det ut på er "Lethal Concentration 50" eller LC50 er en international metode på hvordan man måler hvor dødlig noe er. Det man gjør er at man forer dyr med et hvist volum og hvist 50% av dyrene dør, da har man LC50 verdien. Dette er jo noe man lærer på skolen barn så om man sov i timen så er det ikke min skyld Så vil noen bli OVERBEVIST på om vann er langt mer dødlig en Pueraria Mirifica så søk på internet selv om jeg vet verdiene for begge men gidder bare ikke å poste det her og hvordan kan det være mulig? Jo enkelt forde det er langt lettere å drikke dødlige doser med vann (over en dag) en det er å spise kilosvis med Pueraria Mirifica... DET greier man bare ikke! Jeg foreslår at du holder deg til å bake brød og å forstørre puppene dine. Vitenskapen tror jeg blir et nummer for stort for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2011 #56 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) For en fantastisk tråd! Jeg er redd for å bli brødhue hvis jeg baker brødet ditt Beate. På denne siden Pueraria Mirifica perfekt løft krem og kapsler, selger de i tillegg lommebøker i krokodilleskinn og leiligheter i Thailand! Endret 4. mars 2011 av loffen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. mars 2011 #57 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) For en fantastisk tråd! Jeg er redd for å bli brødhue hvis jeg baker brødet ditt Beate. På denne siden Pueraria Mirifica perfekt løft krem og kapsler, selger de i tillegg lommebøker i krokodilleskinn og leiligheter i Thailand! Jepp. Bare se på åssn det gik med Beate Endret 4. mars 2011 av Dark Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2011 #58 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg er jo allerede en loff også! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Jepp. Bare se på åssn det gik med Beate Hvor gammle er dere egentilig? Finnes det ingen aldersgrense her inne? Trods alt heter det Kvinne Guiden og ikke Jente Guiden. Javel... og bare se hvordan det gikk med disse... http://www.side2.no/helse/article2470810.ece http://www.side2.no/helse/article864475.ece Jeg får finne meg et annet forum for voksene Endret 4. mars 2011 av Beate77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 4. mars 2011 #60 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvor gammle er dere egentilig? Finnes det ingen aldersgrense her inne? Trods alt hetter det Kvinne Guiden og ikke Jente Guiden. Javel... og bare se hvordan det gikk med disse... http://www.side2.no/helse/article2470810.ece http://www.side2.no/helse/article864475.ece Jeg får finne meg et annet forum for voksene Nei, det heter Kvinneguiden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå