Gå til innhold

Brød som gjør større pupper

Beate77

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå vet ikke jeg hva MiroHealth er for noe eller hvordan det virker, men jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på en ting.

Det finnes produkter som fremmer cellevekst i brystene, og som et resultat av dette vil man få større pupper. Problemet er at cellevekst ikke nødvendigvis er noe positivt, det burde ikke komme som et sjokk for noen at kreft oppstår på denne måten. Risky buisines.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant en norsk nettside, og den var virkelig imponerende velskrevet! I tillegg er den illustrert med damer som rett og slett ser ut som de har silikonbryster - tenk at disse urtegreiene (ekstrautstyr for brystene) virker bra! Løp og kjøp, sier jeg bare. :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det var en spennende oppskrift. Hva er "hele hvetemel" og "hard hvetemel"?

Og er det bare jeg som synes skrivestilen på bloggen minner mistenkelig om ts sin?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå helt riktig det og man må bruke regelen "bedre føre var en etter snar".

angående brystkreft så er det jo en kjensgjerning at det er østrogenet 17B Estradiol som står for det og disse urtene består jo ikke av det.

"I Norge var det 675 kvinner som døde av brystkreft i 2006 noe som alikevell var ned fra 823 kvinner i 1996." og kan man da få redusert dette ytterligere så er det da bare bedre. Jeg hvet ikke hvor mange som fikk diagnosen brystkreft på samme tid men hun nevner mye om andre land og mer angående dette på sidene hennes.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

Jeg fant en norsk nettside, og den var virkelig imponerende velskrevet! I tillegg er den illustrert med damer som rett og slett ser ut som de har silikonbryster - tenk at disse urtegreiene (ekstrautstyr for brystene) virker bra! Løp og kjøp, sier jeg bare. :tommelsmil:

:skratte: Bryst ekstrautstyr!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri vært noen kjente bivirkninger noen gang er rapportert ved bruk Pueraria Mirifica. Dette fantastiske produktet er 100% urte og er 100% sikkert!

Pueraria Mirifica kan stive og stramme brystene.

Seriøs og informativ side, men vær forsiktig: virkestoffene er under etterforskning:

Disse egenskapene er fortsatt forsket på og er under etterforskning, for mulig bruk i østrogenbehandling.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøs og informativ side, men vær forsiktig: virkestoffene er under etterforskning:

:ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Bodillen... det er mye juks med firmaer som vil selge og sno seg på ekte varer. Jeg skal vedde på at den siden du henviser til er Kinesisk, og det er forde de aller fleste falske Pueraria Mirifica som da er null vert kommer fra Kina. Det finnes 9 typer av Pueraria Mirifica og det er bare en som virker og den vokser bare i nord Thailand. Men i Thailand så er Pueraria Mirifica beskyttet som en Thailands urte så selv Kina kan ikke få kjøpt dem, i allefall ikke som råvare. Så når man finner Pueraria Mirifica på eBay eller 100 kapsler for 9.90 dollar så sier det seg selv at det er juks og fanteri forde det er mye i slik produksjon som skal til for å sikkre seg om at produktet er rent, fritt for mugg, sopp, mikroorganismer, bly og kemikalier, bare for å nevne noe. Dette innebærer at man må følge hele produksjonskjeden fra man dyrker planten til man høster, til man behandler og pakker varen. Det er kun først da at man kan si at man har et produkt som er trygd å spise og det koster ikke 9.90.

Men grunnen til at jeg nevnte brødet her er jo fordi det virker kjempefint og Pueraria Mirifica er et kjempefint produkt for de som vil ha større bryst naturlig og det er lov å være skeptisk, det er helt OK det. Men når sommeren kommer og man skal ha på seg badedrakt så er det jo kjekt å vise C istedet for flatbrød? (for meg i allefall som brukte sokker som innlegg da jeg gikk på ungdomskolen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forøvrig over dette på Wikipedia:

Some cosmetic products and herbal supplements claim various health benefits of the extracts of Pueraria mirifica including increasing appetite, enlarging breasts, improving hair growth, and other rejuvenating effects; however, there is no scientific evidence to support any these claims.[3] The U.S. Federal Trade Commission has taken action against manufacturers who make such fraudulent claims.[4]

http://en.wikipedia.org/wiki/Pueraria_mirifica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De plastiske klinikkene kan bare legge ned med en gang, for nå er det jo kommet et BRØD som gjør puppene større. FANTASTISK!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nok opprinnelig en fremmedspråkelig nettside, oversatt til norsk ved et enkelt tastetrykk, altså. Men dog.

Hadde det eksistert en urt som får brystene til å vokse ville det vært en sensasjon og grunnlag for ekstremt lønnsomme forretninger.

Verden vil bedras.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor tjukke i hodet enkelte mennesker er, blir nesten skremt! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som ler sist ler best vettu... men både jeg og venninna mi som begge bruker MiroHealth har gått fra A til C på få måneder (her snakker jeg ikke om barneskolen altså) og hva brødet angår så er det også bra mot bl.a. høyt kolesterol nivå.

Men fra spøk til alvor så er det nok bedre om dere bare søker dere fram i Google under Pueraria Mirifica og det finnes faktisk forum kun for denne urten med tusenvis av innlegg men dere kan vel ikke engelsk kansje?

Å... jeg glemte å si at det står på boksen at man må være over 22 år for å kjøpe den så dere for komme tilbake om noen år :natti:

Og det skryter du av? A er jo beste karakter, mens C er middelmådig. :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det skryter du av? A er jo beste karakter, mens C er middelmådig. :filer:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå sikkert riktig det for Wikipedia er jo å stole på :gjeiper: men som sagt så finnes det 9 typer og bare en virker så det er klart man får motsigelser for da selger de vel mer soya eller yam "Made in USA"...

Sannheten er at det ligger MYE forskning bak Pueraria Mirifica og det begynte i Tyskland på 50 tallet. Urten har vert brukt i over 110 år. På ny tid så ble det også gjort forskning på den i England og forde den er så naturlig så er det umulig å ta patent på den. Derfor så vil nok mange firmaer som selger noe annet helst si at FDA etterforsker ditt og datt men faktisk så er Frankrike, Japan, USA og Kanada de største importørene.

Men det er ikke lett å finne forskningspapirer om Pueraria Mirifica men det er bevist at det er mindre farlig en å drikke vann. Anne Selene har nå i allefall forsket mye på dette og har laget et sammendrag av forskning som da er gjort for det meste fra 2000 og opp. Det er på engelsk og kansje litt tunglest men det gir nå et overblikk av forskningen rundt den.

Uansett så finnes det mange firmaer som selger Pueraria Mirifica og alt jeg vet er at Anne Selene er norsk selv og kommer fra Trondheim men p.g.a. eksportlover for Pueraria Mirifica så må det produseres og selges ut av Thailand. Det er bare måten landet beskytter urten på for vi vet hva som skjedde med New Zealand og kiwi frukt... New Zealand tillot å selge planten og før de viste ordet av det så kom kiwi frukt fra Spania. :rodmer:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikipedia troverdig kilde? Du vet at enhvert idiot kan skrive hva som helst på internett, og andre idioter tar det for god fisk? :rulle:

Aldri før har signaturen min vært så sann.

Endret av Honesty
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bakt mine første rundstykker(til puppeforstørrelse) og baguetter(til penisforlengelse) så får vi se da.

Kanskje jeg ender opp som Linni Meister om ikke så lenge :sexy:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg måtte inn og lese denne tråden, sånn at jeg vet hva slags brød jeg skal holde meg unna. Jeg har så det holder, takk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det ikke frister helt å kjøpe et brød fra en side der det er bilder av glamourmodeller. Lurer på hva annet de putter i brødene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...