AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Anbefal noen koselige kafeer i Trondheim? Gjerne noen som ikke er stappfull hele tida.. Takk.
Gjest Naenia Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Løkka ved Solsiden er veldig allright Choco Boco Bakklandet også! <3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Løkka ved Solsiden er veldig allright Choco Boco Bakklandet også! <3 Er det et sted man kan dra på date liksom?
Gjest Naenia Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Ooh, date, ja, da er det jo litt annerledes Løkka vil funke bra for en date Og Fairytale Cupcakes, om dere er litt ekstra sukkersøte Ellers er også Pair-a-Dice awesome datested <3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Ooh, date, ja, da er det jo litt annerledes Løkka vil funke bra for en date Og Fairytale Cupcakes, om dere er litt ekstra sukkersøte Ellers er også Pair-a-Dice awesome datested <3 Er nok ikke sukkersøtt .. haha.. Bare en vanlig casual date tenker jeg..
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Bare blåbær på solsiden er en ypperlig dateplass 1
Gjest Rampunge Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 * Mormors stue på dagtid som kafé, men på ettermiddager/kvelder er det styggfullt pga billig øl. * Tavern på Sverresborg. Utrolig god mat (ikke bare middag). * Alle Choco Boco'ene har god kakao:-) * Dromedar, beste kaffen i byen/landet! * Solsiden generelt...
Wildy Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg liker Skydstasjonen på Bakklandet veldig godt.Litt rustikk og uhøytidelig,null stress og god kaffe. På Kristiansten Festning er det også en koselig kaffe, men vet ikke noe om åpningstider nå på vinteren, er mest på sommeren jeg er der. Graffi i sentrum er hyggelig på dagtid\ettermiddag, styggfullt på kveld, ihverfall i helger. Men det er veldig koselig å sitte i bakgården der, om været tillater det ( de har gode varmere).
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Definitiv kafefavoritt i trondheim er Graffi. Fantastisk grillmat, men ofte fullt, desverre. Kanskje den på solsiden er litt mindre crowded? Bari er også ganske fint, god mat og veldig fin stemning som passer ypperlig for date! Per nå er disse mine favoritter i trondheim, i tillegg til Wokaway da, men de er kanskje ikke helt passende for en date lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå