Gå til innhold

Hus ved Øyern i Akershus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Via en link her inne så jeg dette huset: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=27018519

Er klar over at jeg må belage meg med bil til Oslo, men det er helt OK. Har prøvd å google Øyern, og har fått opp noen idylliske strandbilder.

Er det noen som vet om dette er en stor strand? Hører det ligger en del båter ved kai der?

Skrevet

Ring megler eller selger og spør så får du svar...

Skrevet

Gan jo:-) Hvis du skal pendle til oslo hver dag så kan du belage deg på en forferdelig kø helt fra gan og inn.. :-) Står stille mellom fetsund og lillestrøm både morgen og ettermiddag, og fra lørenskog og inn til oslo.

Sandstrender er det jo noen av, men det er jo ikke akkurat det mest behagelige vannet.. ISKALDT og møkkete.. Øyern/glomma er ikke så fin på nært hold som på bilder. Gan er heller ikke (dette er min personlige mening) IKKE et sted å skryte så mye over. Men ta deg en tur og se, kanskje er det noe for deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg vanket litt i dette strøket i tidlig ungdom, og det er virkelig ikke et hyggelig miljø. Ville aldri bosatt meg der!

Gjest Spinell
Skrevet

Klikk på kartet som ligger på høyre side i annonsen, zoom inn noen hakk og velg "flyfoto" øverst på høyre side. Da får du bedre inntrykk av hvordan området ser ut, hvor stor/liten stranda og båthavna er osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...