Meg80 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er nokså rund og bruker str 44/46. Epleform. Jeg håper noen kan gi meg tips til klær jeg kan gå ut på byen i. Bommer alltid og føler meg utilpass! Trenger ikke være så veldig pyntet. Vil gjerne også ha tips til sko. Kan jeg bruke ankelstøvletter hvis jeg bruker en topp som går over rompa, eller ser det rart ut? Jeg har normalt lange ben.
9naah Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Du kan bruke en topp som (går midt over ræven eller over) er intesittende med puppene, og vid resten, så kan du ta ett fint belte og feste det under puppene. Og viss du har ett langt smykke så vil det bli fint til. Kan ha et skjørt eller dongeri bukse under toppen, og noen fine sko med hel på.. Som de ankelstøvlettene kan bli fine om du bruker en intesittende dongeri bukse. men viss du bruker skjørt, så hadde jeg gått får å ha noen lengre støvletter, gjerne til under knærene.. Og som jakke kan du bruke en som er litt kort, lang på armene, men resten er midt på midjen om du skjønner.. Nesten som en bolero, men bare det er en jakke.. Og for å piffe opp antrekket kan du ta på deg et fint armbånd, en fin ring (gjerne litt større enn bare helt rund rundt fingeren om du skjønner), og noen øredobber som gjerne vises, litt store, men ikke overdriv. Ellers så kan toppen være helt løs med utrigning, og så tar du belte under puppene, og et smykke som går nett over puppesprekken .. Det er også vakkert.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 http://www.zizzi.dk/da-DK/Find-butik/Norway.aspx Har klær i kun størrelser fra 42 og opp. I motsetning til de fleste butikker er ikke de store klærne der oppskalerte versjoner av klær til folk som er litt mindre (som gjør at resultatet ofte ser helt forjævlig ut). Tror ikke det skal være noe problem med de ankelstøvelettene. Kan se bra ut det Som forrige person skriver kan det se bra ut med en løs topp som har litt utrigning, det går jeg ofte med. Meget flaterende for oss med den fasongen. Jeg ligger unna alle topper som strammer inn under puppene, fort gjort å se gravid ut. og det er jo IKKE ønskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå