Gå til innhold

Angrer på skobestilling.. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag bestilte jeg sko fra en brudesalong i byen. De var helt greie, men egentlig ikke åsnn jeg hadde forestilt meg jeg ville ha. Men ejg var stresset, og spurte ikke en gang om prisen før jeg skulle betale. 1500 kr! Det er mye mer enn ejg hadde tenkt til å bruke på sko, men jeg fikk meg ikke til å si det der (er ganske sjenert av meg..).

Kan det være en mulighet å selge disse igjen på f.eks finn.no, siden de er helt nye og ubrukte? (Rainbow-merket)

Ville du kjøpt disse skoene, til f.eks 1000 kr? eller hvor mye kan jeg forvente å få for de?

Tør ikke si til salongen at jeg ikke vil ha dem alikevel (har betalt halve summen, resten når skoene kommer). Så jeg vet jeg ender med å betale hele summen, og så gå og angre meg. Ikke passet de foten min så bra heller, så jeg vet egentlig ikke hva jeg tenkte på med dette kjøpet... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan du ikke gå tilbake til butikken og si at kjæresten din hadde overrasket deg med de skoene du hadde siklet på lenge, men ikke følte du kunne ta deg råd til.

Endret av 2ne2
  • Liker 1
Skrevet

Har du et bilde/link til skoene?

AnonymBruker
Skrevet

Har du et bilde/link til skoene?

Jepp, det er disse, str.37,5: Brudesko

(troor jeg klare å sette inn link riktig.)

Har en bekjent som også bestilte disse skoene dagen før meg fant jeg ut, og hun gleder seg og er glad for kjøpet. Typisk at hun har akkurat samme størrelse også (tror jeg), for hun kunne jo kjøpt mine! :kjefte:

Skrevet

Ååh, de var jo kjempefine! Legg dem ut på finn du, får helt sikkert solgt dem.

AnonymBruker
Skrevet

Ååh, de var jo kjempefine! Legg dem ut på finn du, får helt sikkert solgt dem.

Takk, ja de er jo fine :)

Så kanskje jeg er heldig og får solgt dem på finn da? Til en brud som kanskje kler de litt bedre enn meg (er litt rulten, og de så bare små og rare ut på meg...). Får krysse fingrene for at noen vil kjøpe dem, så kan jeg finne noen andre, litt mer "vanlige" sko som jeg kan være helt fornøyd med! :)

Skrevet

Prøv :)

Skrevet

kjemepfine!

Hadde jeg vært sikker på størrelsen hadde eg kjøpt dem tvert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...