Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp oppdatert internett til Internet Explorer 8, og det er noe nytt med fanene som jeg ikke forstår. Når jeg åpnet en ny fane blir den enten grønn, gul, lilla eller lyseblå. Jeg skjønner ingenting av hvorfor de får de forskjellige fargene, jeg finner ikke noe system på det. Aller helst hadde jeg sett at de ikke fikk noen farge. Jeg er kanskje pirkete, men dette irriterer meg noe voldsomt. Er det noen som kan forklare meg hva disse fargene er for noe, eller aller helst: Hvordan jeg får skrudd dem av? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt det du spør om, men jeg anbefaler deg å skaffe deg Firefox istedet.

• Liker 3
Skrevet

Ikke helt det jeg spør om? :ler: Men hvorfor skal jeg ha firefox?

• Liker 1
Skrevet

Fordi IE har store feil når det gjelder sikkerheten fra browseren. Mye som kunne vært forhindre med å ha en annen nettleser.

For ikke å glemme dårlig brukervennlighet og at den er en av de tregeste nettleserne.

Skrevet (endret)

Ikke helt det jeg spør om? :ler: Men hvorfor skal jeg ha firefox?

Jeg vil heller spørre deg om hvorfor du skal ha IE, som har blitt en nettleser for de som ikke vil ta i bruk noe som er "nytt og skummelt". Firefox og Chrome scorer betydelig bedre i alle tester.

Endret av L. Kennedy
AnonymBruker
Skrevet

Fordi Firefox ikke har de fargede fanene.

• Liker 1
Skrevet

Fordi Firefox ikke har de fargede fanene.

Se, dette argumentet likte jeg :ler:

L. Kennedy: Jeg spurte fordi jeg oppriktig lurte. Jeg har alltid brukt IE uten problemer, så jeg lurte på om du hadde en begrunnelse for å be meg bytte istedenfor å svare på det jeg lurte på.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Henter fra Windows egen sider

Det kan lett bli uoversiktlig og tidkrevende å håndtere massevis av faner som er åpne samtidig, særlig når du prøver å gå tilbake for å finne webområder du har åpnet. I Internet Explorer 9 er beslektede faner fargekodet, slik at det blir enklere å holde oversikten når du viser flere websider.

Du kan med en gang se hvilke faner som hører sammen. Når du åpner en ny fane fra en annen fane, plasseres den nye ved siden av den første fanen og får samme farge. Og når du lukker en fane som er i en gruppe, vises en annen fane fra denne gruppen, slik at du slipper å se en ubeslektet side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...