AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Er så syykt lei av dårlige frisører nå, så jeg foreslår en liste over steder vi IKKE har vært fornøyd. Var hos Hendrix hair frisør på Majorstua tidligere i uka, og dit går jeg ikke igjen. Frisøren ville ikke høre på meg, og kjørte på med det han syns var best. Husker ikke hva han het, men var "mørk" i huden. Forklarte hvordan jeg ville ha det, og når han klippte skravla han i vei.. Hadde god kommunikasjon med han, TRODDE jeg, helt til han viste meg bak. Min tre årige søster hadde nok klippt det like bra! Jeg er skuffet!!! 2
Quirky Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Er så syykt lei av dårlige frisører nå, så jeg foreslår en liste over steder vi IKKE har vært fornøyd. Var hos Hendrix hair frisør på Majorstua tidligere i uka, og dit går jeg ikke igjen. Frisøren ville ikke høre på meg, og kjørte på med det han syns var best. Husker ikke hva han het, men var "mørk" i huden. Forklarte hvordan jeg ville ha det, og når han klippte skravla han i vei.. Hadde god kommunikasjon med han, TRODDE jeg, helt til han viste meg bak. Min tre årige søster hadde nok klippt det like bra! Jeg er skuffet!!! Jeg vet ikke om en slik liste vil bli sensurert her, men det burde faktisk finnes en nettside der man kan "rate" frisører, man gjør det jo med restauranter og hoteller. Men det kan finnes veldig gode og elendige frisører i samme salong, så ikke døm hele salongen. Det viktigste er å gi beskjed når du er misfornøyd, gå gjerne til sjefen- hvis ingen klager, kommer vi ingen vei. 1
Frisørioslo Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Er så syykt lei av dårlige frisører nå, så jeg foreslår en liste over steder vi IKKE har vært fornøyd. Var hos Hendrix hair frisør på Majorstua tidligere i uka, og dit går jeg ikke igjen. Frisøren ville ikke høre på meg, og kjørte på med det han syns var best. Husker ikke hva han het, men var "mørk" i huden. Forklarte hvordan jeg ville ha det, og når han klippte skravla han i vei.. Hadde god kommunikasjon med han, TRODDE jeg, helt til han viste meg bak. Min tre årige søster hadde nok klippt det like bra! Jeg er skuffet!!! Det er litt trist at du føler det slik. Jeg må innrømme at jeg er stor i kjeften og skravler mye når jeg jobber, men jeg gjør det for å bryte isen. Prøver å finne en fellesnevner med kunden. Men når du sier at du ikke er fornøyd med håret som jeg har klipt, så tar jeg det seriøst. Jeg mener at kunden har som jobb å si i fra når de ikke er fornøyd, slik at man kan fikse det. Så, fortell hva slags grusomheter jeg gjorde med håret ditt? Help me, help you:) Endret 2. mars 2011 av Frisørioslo
Zoë Castillo Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Er så syykt lei av dårlige frisører nå, så jeg foreslår en liste over steder vi IKKE har vært fornøyd. Var hos Hendrix hair frisør på Majorstua tidligere i uka, og dit går jeg ikke igjen. Frisøren ville ikke høre på meg, og kjørte på med det han syns var best. Husker ikke hva han het, men var "mørk" i huden. Forklarte hvordan jeg ville ha det, og når han klippte skravla han i vei.. Hadde god kommunikasjon med han, TRODDE jeg, helt til han viste meg bak. Min tre årige søster hadde nok klippt det like bra! Jeg er skuffet!!! Jeg håper at du faktisk fortalte at du var misfornøyd, framfor å smile som et nek når du betalte, for så å slenge dritt om en navngitt frisørsalong på nettet? Ikke minst er det som vanlig en god skikk å våge å bruke eget navn når en også tør å bruke andres. 12
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg håper at du faktisk fortalte at du var misfornøyd, framfor å smile som et nek når du betalte, for så å slenge dritt om en navngitt frisørsalong på nettet? Ikke minst er det som vanlig en god skikk å våge å bruke eget navn når en også tør å bruke andres. Ja, sa jeg var misfornøyd. Men når han bare fortsatte og klippe i vildens sky, foretrekker jeg og betale og gå. 650 kroner for det der var det hvertfall ikke verdt. Og jeg vil ikke bruke mitt eget navn da denne salongen er kjent for litt av verdt. Det fant jeg dog ut i ettertid... Skulle vært en rating liste ja..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er helt med på det med å lage ratinglister, men da mener jeg at man bør skrive navnet på frisøren, og ikke bare salongen. Og aller helst en begrunnelse på hvorfor man er misfornøyd. Eksempel: jeg var i en salong hvor jeg aldri har vært før, og var veldig fornøyd med både klipp, farge og service. Andre gangen jeg var der var jeg også veldig fornøyd. Tredje gangen var frisørdamen så frekk og j*vlig i kjeften at jeg bestemte meg der og da for å ikke gå tilbake dit igjen. Jeg skal ikke gå inn på her hva hun sa, men det var ting rettet direkte mot meg som ikke kan bli misforstått. Så om noen vet om et slikt nettsted (eventuelt et nettsted med positive omtaler) så kam med dem!! 1
Gjest Nigiria Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Vibb.no er en ratingside der brukere kan gi karakterer til frisører (og annet) i ulike byer. Her er en link til rating av frisører i Oslo for eksempel: http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&Category=Helse+og+skj%F8nnhet.Skj%F8nnhet.Fris%F8rer&Area=&Rating=&MapX=&MapY=&MapZoom=&Pos=&Search=&Address= 1
Frk. Holter Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 man kan gjøre det på vibb.no: http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=184606&Name=Hendrix+Fris%F8r under skriv anmeldelse, men damen her er jo strålende fornøyd da For øvrig kan jeg på det aller, aller varmeste anbefale Balanzera i Sofienberggata på Grünerløkka, alle frisørene der er supre. Salongen er helt økologisk, og lukter godt i motsetning til kjemikaliefrisørene jeg har vært hos før. De har nydelige lokaler, serverer kaffe, te og frukt fra gården til sjefsfrisøren Trude i Telemark, og gir deg fotbad når du sitter med farge i håret
Frk. Holter Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Vibb.no er en ratingside der brukere kan gi karakterer til frisører (og annet) i ulike byer. Her er en link til rating av frisører i Oslo for eksempel: http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&Category=Helse+og+skj%F8nnhet.Skj%F8nnhet.Fris%F8rer&Area=&Rating=&MapX=&MapY=&MapZoom=&Pos=&Search=&Address= haha, du kom meg akkurat i forkjøpet
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Kjempebra at det finnes en sånn side, men den er kanskje ikke så kjent? Var bare 3-4 av frisørsalongene her i byen som hadde anmeldelser...
Plutseliten Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Jeg er enig i dette med ratingslistene, men husk også at det er like irriterende med kunder som sier de er fornøyde, før de så går ut der i fra og sprer dritt og er veldig misfornøyd. Tviler på at det er så mange som sier ifra. Da blir de jo ikke akkurat bedre til å høre etter.. 1
sommerbris2012 Skrevet 7. august 2014 #12 Skrevet 7. august 2014 Hendrix hair er en forbanna drittsalong! Jeg bestilte time der for en mnd siden, men ble syk natt til dagen jeg skulle dit så jeg ringte og ga beskjed. Var klar over at jeg måtte betale 50% av prisen pga at jeg ikke møtte opp til timen, hun jeg skulle til sa at jeg ikke behøvde å betale så mye som halvparten av prisen siden jeg hadde blitt syk, og at jeg satte opp en ny time tre uker etterpå. Dette var jeg selvsagt takknemlig for. En uke før jeg skulle dit igjen hadde vi et dødsfall i nær familie og jeg visste det ville bli mye styr fremover med begravelse og forberedelser til dette, så jeg avlyste timen min(en uke før), og trodde jeg sa ifra i god tid. Jeg fikk en utrolig uhyggelig melding på mobilen av hun som skulle klippe meg, hun skrev " du kan ikke drive å avbestille timene dine hele tiden, hvis du ikke møter opp til en ny time får du aldri bestille ny time av meg igjen" jeg fikk helt sjokk og ble lei meg. Jeg skrev at da fikk det bare være, og at jeg ønsket å benytte meg av en annen frisørsalong. Nå idag fikk jeg faktura i posten på den timen jeg ikke møtte opp til(selvom jeg sa ifra) og prisen var ikke 50% av summen, men nærmere 70%!! 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #13 Skrevet 7. august 2014 Jeg fikser håret mitt når jeg er i utlandet. Billigere og er alltid fornøyd. Betalte en tusenlapp for avfarging, farging(ombre), klipp, massasje, klipp, hårkur og blow dry. Satt i fem og en halv time! Syntes det var ille å betale så lite at jeg ga masse tipsAnonymous poster hash: ff757...e1d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #14 Skrevet 7. august 2014 Giardini Hårdesign på St. Haugen senter er den verste frisøren jeg har vært hos noen sinne. De har ødelagt håret mitt så til de grader da de skulle bleke det at det ble helt ødelagt. Aldri gå dit! Anonymous poster hash: 81266...aa8 2
Gjest Silverstream Skrevet 7. august 2014 #15 Skrevet 7. august 2014 Jeg var hos en frisørsalong for å få de til å forme øyenbrynene mine. Sa klart i fra at det ikke bare skulle være napping av overflødig hår, men at de skulle gi dem form. Virket ikke som damen hadde hørt etter, for hun tok bare bort hår som selv jeg kunne tatt bort selv hjemme. Heldigvis kostet det ikke mye, så jeg lot det bare være. Brynene mine var tross alt ikke så deformert at det var krise. Dro til en hudpleiesalong en stund senere, og damen der fikk alt på det rette. Dyrere, men ordnet alt slik det skulle være og var veldig hyggelig.
YoyoMa Skrevet 7. august 2014 #16 Skrevet 7. august 2014 Ikke dra til norske frisørsalsonger! Klipper meg for en 140-150 kroner hos kurdere på Grønland. De kan ikke en dritt norsk så jeg slipper småpreik, og jeg får håret mitt akkurat som jeg skal ha. 3
Lady Skrevet 7. august 2014 #17 Skrevet 7. august 2014 Hendrix hair er en forbanna drittsalong! Jeg bestilte time der for en mnd siden, men ble syk natt til dagen jeg skulle dit så jeg ringte og ga beskjed. Var klar over at jeg måtte betale 50% av prisen pga at jeg ikke møtte opp til timen, hun jeg skulle til sa at jeg ikke behøvde å betale så mye som halvparten av prisen siden jeg hadde blitt syk, og at jeg satte opp en ny time tre uker etterpå. Dette var jeg selvsagt takknemlig for. En uke før jeg skulle dit igjen hadde vi et dødsfall i nær familie og jeg visste det ville bli mye styr fremover med begravelse og forberedelser til dette, så jeg avlyste timen min(en uke før), og trodde jeg sa ifra i god tid. Jeg fikk en utrolig uhyggelig melding på mobilen av hun som skulle klippe meg, hun skrev " du kan ikke drive å avbestille timene dine hele tiden, hvis du ikke møter opp til en ny time får du aldri bestille ny time av meg igjen" jeg fikk helt sjokk og ble lei meg. Jeg skrev at da fikk det bare være, og at jeg ønsket å benytte meg av en annen frisørsalong. Nå idag fikk jeg faktura i posten på den timen jeg ikke møtte opp til(selvom jeg sa ifra) og prisen var ikke 50% av summen, men nærmere 70%!! Det går virkelig ikke ann!! Hadde gått tilbake til salongen å satt frisøren på plass!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #18 Skrevet 7. august 2014 Hendrix hair er en forbanna drittsalong! Jeg bestilte time der for en mnd siden, men ble syk natt til dagen jeg skulle dit så jeg ringte og ga beskjed. Var klar over at jeg måtte betale 50% av prisen pga at jeg ikke møtte opp til timen, hun jeg skulle til sa at jeg ikke behøvde å betale så mye som halvparten av prisen siden jeg hadde blitt syk, og at jeg satte opp en ny time tre uker etterpå. Dette var jeg selvsagt takknemlig for. En uke før jeg skulle dit igjen hadde vi et dødsfall i nær familie og jeg visste det ville bli mye styr fremover med begravelse og forberedelser til dette, så jeg avlyste timen min(en uke før), og trodde jeg sa ifra i god tid. Jeg fikk en utrolig uhyggelig melding på mobilen av hun som skulle klippe meg, hun skrev " du kan ikke drive å avbestille timene dine hele tiden, hvis du ikke møter opp til en ny time får du aldri bestille ny time av meg igjen" jeg fikk helt sjokk og ble lei meg. Jeg skrev at da fikk det bare være, og at jeg ønsket å benytte meg av en annen frisørsalong. Nå idag fikk jeg faktura i posten på den timen jeg ikke møtte opp til(selvom jeg sa ifra) og prisen var ikke 50% av summen, men nærmere 70%!! Er selv frisør i en annen by, og det mange ikke tenker på er at når kunden ikke dukker opp eller avbestiller timen sin, er det frisøren som taper penger hvis vi ikke får booket inn en ny kunde. Da kan vi risikere å få flere timer med dødtid der vi ikke har kunder, og i og med at frisører jobber på provisjon så er det frisøren selv som taper lønn på det. Kanskje har de sagt nei til flere som har ringt å ville ha time tidligere. Så selv om jeg syntes det var en litt unødvendig måte av frisøren å si dette på, og at hvis det stemmer at du avbestilte en uke i forveien andre gangen, så er jo det ganske god tid, så skjønner jeg på en måte frisøren å, for det er fryktelig irriterende når samme person avbestiller flere ganger. Nå var jo du i en litt spesiell situasjon, men jeg ville prøvd å sett ting fra frisøren sin side å, selv om jeg mener at hun kunne sagt det på en litt mer trivelig måte. Anonymous poster hash: d2555...b6b 1
melatonin Skrevet 8. august 2014 #19 Skrevet 8. august 2014 Det jeg er mest irritert over et at noen frisører ikke hører på kundene sine! Klipte meg en gang hos en frisør som sa at hun ble nervøs når hun skulle klippe pannelugg, like før hun skulle ta et klipp sa hun " det får briste eller bære" og så hogg hun til... klipte ikke nok av panneluggen, sa jeg ville ha den kortere men det turte hun ikke.. skulle style den og så stod den til alle kanter.. var så lang at jeg måtte ha den opp med spenne.. Så prøvde jeg en annen frisør og hun klipte den helt perfekt! hun var så flink, så rolig og behagelig, men så gikk hun ut i permisjon og jeg prøvde en annen som ga meg en pannelugg som lignet en bolleklipp!!! Klipper ikke pannelugg før den flinke dama er tilbake!! 1
Cerulean Skrevet 12. august 2014 #20 Skrevet 12. august 2014 mange som gjør det DE liker/foretrekker, istedenfor å høre på kunden desverre 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå