AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Ser at mange handler på e-bay, og tenkte at jeg også skulle prøve ut dette. Men har null erfaring i å handle på nettet. Har sett på brudesko, men hvordan er engelske størrelsene(jeg bruker 40-41)? Har også lyst å handle brudekjole der, men vet ikke om jeg tør, med tanke på størrelser og kvalitet.. Har noen gode erfaringer å dele med meg? Betaler dere med kort, eller går det an med postoppkrav? Har også hørt at man må betale toll? Hva koster frakt? Off, mye jeg lurer på, men blir kjempeglad hvis noen deler sine erfariner og tanker med meg:)
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Ser at mange handler på e-bay, og tenkte at jeg også skulle prøve ut dette. Men har null erfaring i å handle på nettet. Har sett på brudesko, men hvordan er engelske størrelsene(jeg bruker 40-41)? Har også lyst å handle brudekjole der, men vet ikke om jeg tør, med tanke på størrelser og kvalitet.. Har noen gode erfaringer å dele med meg? Betaler dere med kort, eller går det an med postoppkrav? Har også hørt at man må betale toll? Hva koster frakt? Off, mye jeg lurer på, men blir kjempeglad hvis noen deler sine erfariner og tanker med meg:) Jeg googler str hver gang jeg skal kjøpe noe, og så dobbeltsjekker jeg med forhandleren om de er små/store i str. Brudekjole kan jeg anbefale asapbay eller www.landybridal.com (kanskej de heter landybridal på ebay også??) jeg har iallefall veldig god erfaring med de. De er hyggelig, seriøse, og kvaliteten er det ikke noe å si på Uansett hvilken selger du velger, sørg for å "prate" med de på forhånd. Jeg sendte drøssevis med mail om str, farge, hvilket stoff som ble brukt, om de trodde de kom til å få til detaljene osv.. Bruker paypal når jeg betaler, stort sett de fleste bruker dette, og det er veldig sikkert:) Har aldri måtte betalt toll, men har bedt de om å sette en annen sum på pakken. Noen har også veldig billig brudekjole/sko/væsker mens frakten er "dyr", og dermed slipper man toll siden man ikek betlaer toll på frakt;) Lykke til med shoppingen 1
Lulilelu Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Ser at mange handler på e-bay, og tenkte at jeg også skulle prøve ut dette. Men har null erfaring i å handle på nettet. Har sett på brudesko, men hvordan er engelske størrelsene(jeg bruker 40-41)? Har også lyst å handle brudekjole der, men vet ikke om jeg tør, med tanke på størrelser og kvalitet.. Har noen gode erfaringer å dele med meg? Betaler dere med kort, eller går det an med postoppkrav? Har også hørt at man må betale toll? Hva koster frakt? Off, mye jeg lurer på, men blir kjempeglad hvis noen deler sine erfariner og tanker med meg:) Neste alle selgere på ebay tar bare imot betaling vi paypal. Da går du inn på paypal.no, lager en profil og registrerer kortet ditt. Når du da betaler for varen trenger du bare å taste inn brukernavn og passord og trykke OK. Jeg har også hørt mye bra om selgene som hun over nevner. Så lenge du handler for under 200 kr så betaler du ikke toll. De 200 kr er kun kostnaden på varen, ikke inkluder frakt. Hva du betaler du frakt er forskjellig fra selger til selger, men frakten står beskrevet på produktet før du kjøper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå