AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Sendte en venneforespørsel på Facebook for en tid tilbake. Ikke noen i nær vennekrets, men en person jeg hadde en del med å gjøre for ganske lenge siden. Lillebroren til en venninne av meg. Sånn sett ikke noe problem om vedkommende ikke aksepterer forespørselen. Ser at han dessuten har fått venner siden jeg sendte forespørselen, så mest sannsynlig tenker han ikke å legge meg til. Helt greit. Men - hvorfor kommer hans aktiviteter opp på min hovedvegg? Per Olsen er venn med x, x, x og x, står det. Vi er jo ikke venner, da skulle jeg vel strengt tatt ikke få innsyn i hans aktivitet slik? Veggen hans er ikke tilgjengelig for meg, men aktivitet kommer altså likevel opp. Må jo være fordi jeg har sendt en forespørsel, men er ikke det litt rart?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har lest at dette skjer dersom man verken godtar eller ignorerer venneforespørsler, og bare lar de stå.
Gjest Footloose Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Eller kanskje han har godtatt deg men sperret veggen sin for deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Eller kanskje han har godtatt deg men sperret veggen sin for deg. Nei, han står ikke i vennelisten min, og det står fortsatt "Venneforespørsel er sendt" når jeg åpner profilen hans.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Sendte en venneforespørsel på Facebook for en tid tilbake. Ikke noen i nær vennekrets, men en person jeg hadde en del med å gjøre for ganske lenge siden. Lillebroren til en venninne av meg. Sånn sett ikke noe problem om vedkommende ikke aksepterer forespørselen. Ser at han dessuten har fått venner siden jeg sendte forespørselen, så mest sannsynlig tenker han ikke å legge meg til. Helt greit. Men - hvorfor kommer hans aktiviteter opp på min hovedvegg? Per Olsen er venn med x, x, x og x, står det. Vi er jo ikke venner, da skulle jeg vel strengt tatt ikke få innsyn i hans aktivitet slik? Veggen hans er ikke tilgjengelig for meg, men aktivitet kommer altså likevel opp. Må jo være fordi jeg har sendt en forespørsel, men er ikke det litt rart? I alle dager? Er det mulig? Er det bare hvilke venner han har fått som kommer opp, eller er det all slags aktivitet? Har nemlig noen forespørsler stående som jeg ikke har gidda å svare på.. Litt kipt hvis de ser at jeg svar på andres forespørsler og evt. andre ting jeg foretar meg..
Gjest Sommertid Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg også får opp at xxx har blitt venner med xxx. Han har ikke godkjent meg som venn. Hadde vert greit å kunne trekke til bake vennefårespørselen for å slippe å se det, men vet ikke om det går an lenger? Jeg finner i vertfall ikke ut hvor man kan gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 I alle dager? Er det mulig? Er det bare hvilke venner han har fått som kommer opp, eller er det all slags aktivitet? Har nemlig noen forespørsler stående som jeg ikke har gidda å svare på.. Litt kipt hvis de ser at jeg svar på andres forespørsler og evt. andre ting jeg foretar meg.. Jeg har bare registrert det at han blir venn med folk, men nå vet jeg jo ikke noe om aktiviteten hans på FB ellers. Det kan jo hende at han ikke har hatt annen aktivitet i denne perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå