Væren Skrevet 28. oktober 2003 #21 Del Skrevet 28. oktober 2003 Uff, så utrolig trist... Vet hvor vondt det er å miste et dyr man er glad i. Sender mange varme klemmer, Barbie... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. oktober 2003 #22 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dakar vofsen - og dere , men han vil jo tydeligvis få det bedre med å slippe å lide mer. Sikker på at dere ikke burde få dere en ny hund ganske snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. oktober 2003 #23 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #24 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huffa :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 29. oktober 2003 #25 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huff.. sitter med tårer i øynene! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. oktober 2003 #26 Del Skrevet 29. oktober 2003 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. oktober 2003 #27 Del Skrevet 29. oktober 2003 Synes dere har tatt en veldig modig beslutning. Føler med deg. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. oktober 2003 #28 Del Skrevet 29. oktober 2003 Så trist! kunne aldri klart å ta sånn avgjørelse med vår lille voffs! Stolt av dere som har klart det... Han vil få det mye bedre og hunden til *arwen* og gamlecappohunden min skal ta godt være på han Masse trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. oktober 2003 #29 Del Skrevet 29. oktober 2003 Han vil få det mye bedre og hunden til *arwen* og gamlecappohunden min skal ta godt være på han Masse trøsteklemmer Høres ut som de vil få det bra i hunde-himmelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 30. oktober 2003 #30 Del Skrevet 30. oktober 2003 Så ufattelig trist - men for en ufattelig styrke dere viser ved å ta en slik avgjørelse. Jeg håper at vi hadde klart å gjøre det samme hvis vi skulle havne i en slik situasjon! Håper dere har det ok etter omstendighetene! Han har hatt det flott den tiden han fikk leve - og selvom han kunne hatt et liv nå, hvilket liv hadde det vært for en ung schæfer? Dere kommer til å savne ham masse, men dere gjorde det som var best for ham. Jeg har masse respekt for sånne som dere! Hunden deres har vært heldig med valg av eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 3. november 2003 #31 Del Skrevet 3. november 2003 Så ikke innlegget ditt før nå jeg...... går det bra med dere Barbie ?? Har tatt den turen der selv noen ganger, og vet hvor grusomt det er. Uansett, det var en nok det beste for "guttemann" deres. Skal sende en tanke opp til vår "Shæferdame Ranja" i hundehimmelen, og be henne passe godt på ham. Stor klem til deg Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2003 #32 Del Skrevet 3. november 2003 Nå ble jeg så innmari trist.... Går det bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. november 2003 #33 Del Skrevet 3. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå