Barbie Skrevet 28. oktober 2003 #1 Del Skrevet 28. oktober 2003 Beslutningen er tatt. Vi har bestemt oss for at vår kjære Schæfer skal få slippe et liv med smerter. Han fikk bare bli 13 måneder, den kjære skatten vår! Hvis han skulle fått leve måtte vi kutte ut alt som han er så glad i. Ingen løping, ingen leking. Hva slags liv ville det blitt for ham? Alt som han før har hatt så mye glede av,skal plutselig tas i fra ham.. Han hadde ikke hatt det bra, derfor skal han få slippe. Det har vært vanskelig, og både min man og jeg gråter mye. I morgen kl 15.00 settes dødssprøyta. Gud være med deg, lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #2 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Håper alt går bra med dere, men vil si at det var en voksen beslutning som dere skal være stolt over. Men det hjelper sikkert ikke på smerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 28. oktober 2003 #3 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tenker på deg vennen Klemmer fra Kreps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. oktober 2003 #4 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tøff beslutning å ta, men sikkert den riktige! Føler med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #5 Del Skrevet 28. oktober 2003 Huff.. synes at det er kjempetrist, jeg! Men jeg skjønner dere godt. Og dere tenker på hunden og ikke dere selv. *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. oktober 2003 #6 Del Skrevet 28. oktober 2003 uff, så trasig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #7 Del Skrevet 28. oktober 2003 Uff dette var leit å høre. Det hørtes jo ut som ting ville kunne gå bra en stund fremover, men det virker som dere har tatt det rette valget. Tenker på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. oktober 2003 #8 Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei, huff, Barbie. Så trist. Men det er godt dere tenker på hva som er det beste for hunden - selvfølgelig er det trist, men det er dessverre en beslutning man må ta. Jeg tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. oktober 2003 #9 Del Skrevet 28. oktober 2003 Huff, så trist og leit. Det er alltid så vanskelig og urettferdig når det gjelder unge dyr. Men dere har sikkert tatten helt riktig beslutning, ett liv uten løping og lek er intet liv for en Schäfer. Tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2003 #10 Del Skrevet 28. oktober 2003 Klem til deg Barbie, du har tatt en vanskelig, men sikkert riktig beslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 28. oktober 2003 #11 Del Skrevet 28. oktober 2003 syntes dere er flinke jeg :trøste: tenker på dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 28. oktober 2003 #12 Del Skrevet 28. oktober 2003 For en uselvisk handling :kysse: Så forferdelig trist. Husk på at den har blitt elsket og hatt det godt det korte livet den fikk og det er ikke alle hunder som har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 28. oktober 2003 #13 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Jeg vet. mer :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tusen takk til alle som har brydd seg. Dere er noen flotte mennesker. Nå ligger Zantho så søtt og sover på gulvet. Det er trist og tenke på at han ikke er hos oss i morgen. De siste timene vi har sammen skal fylles med kjærlighet og kos. Takk enda en gang, for alle varme ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 #15 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Har akkurat mistet hunden min selv (en uke siden i dag) så vet hvor fælt det er. Begynte å gråte bare jeg leste innlegget ditt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 28. oktober 2003 #16 Del Skrevet 28. oktober 2003 Uff dette var trist Barbie, skal tenke på dere i morgen :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 28. oktober 2003 #17 Del Skrevet 28. oktober 2003 Så grusomt da !!! Huff ......kikker på lille voffsen min og blir på gråten av å tenke på dere som er uten voffs snart ......Huff .... Dere er flinke om greide å ta den avgjøreldsen - vet ikke om jeg hadde greid det .....huff ........ Synes fryktelig synd på dere nå!!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 28. oktober 2003 #18 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har ikke ord Barbie ,men jeg veit at dere gjør det beste for hunden.Jeg har selv vært der og veit alt hva dere må igjenom i morgen. Stor trøste klem fra :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. oktober 2003 #19 Del Skrevet 28. oktober 2003 Uff, stakkars deg.. Har vært med på dette før, og det blir alltid trist og vanselig uansett. Du veit jeg er glad i deg her inne, og jeg tenker på deg. Håper dere får det godt sammen nå i den siste stunden. Sender deg alle de gode tankene jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 28. oktober 2003 #20 Del Skrevet 28. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå