Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjempelyst å kjøpe meg en skinnjakke, helst svart, eller kanskje brun. Problemet er bare at jeg er 1.80høy og dermed så blir de fleste skinnjakker for korte til meg, eller for vide når jeg går opp i størrelse:/ Vet ikke hvilke butikker jeg skal leite i..forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjempelyst å kjøpe meg en skinnjakke, helst svart, eller kanskje brun. Problemet er bare at jeg er 1.80høy og dermed så blir de fleste skinnjakker for korte til meg, eller for vide når jeg går opp i størrelse:/ Vet ikke hvilke butikker jeg skal leite i..forslag??

Vet de har mye skinnjakker på svenskegrensa da.. egne skinnjakkebutikker. Kanskje du burde sjekke der.

Skrevet

Mamma er 180cm og kjøpte en skinnjakke som jeg tror var av merket Massimo Dutti. Den er sort, av god kvalitet, og klassisk tidløs.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har en fra Bik Bok og en fra Cubus av alle steder. Fine begge to, men har lyst på en "skikkelig" en av litt bedre kvalitet.

Skrevet

Jeg har en fra BikBok, en fra Cubus og en fra Vero Moda :fnise: Synes de er helt ok egentlig, selv om de kanskje ikke har den beste kvaliteten. Jeg er ikke så høy som deg, men jeg har laaang rygg. Og selv om det er "korte" typer alle tre, synes jeg de sitter fint lell :jepp:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har en fra Vero Moda og en fra Cubus. Veldig fornøyd med begge to! Syns det har vært god kvalitet, og det syns nesten ikke at jakkene har blitt brukt så og si hver dag i to-tre år. Betalte trossalt 1000 kroner for begge den gangen de ble kjøpt så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...