flowerfairy Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Valget står da mellom Redken,Joico eller Kerastese? Hvilken serie bør jeg gå for? Har mørkebrunt/svart, ganske tykt hår.Har farget det en del,men ikke de siste 3-4 mnd.Har litt fall,men pleier å rette det ut en del Så hva syns dere?Dere som har litt peiling. For jeg blir helt forvirra her,er så mye å velge mellom.
Umuriel Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Jeg varierer mellom Redken og Kerastase. Akkurat nå står det Kerastase i dusjen min.
Honesty Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg foretrekker Kerastase av de nevnte. Redken gir meg kuler i hodebunnen (de fleste produktene), og Joico ble jeg aldri venn med. Jeg bruker Resistance-serien som bygger opp håret.
flowerfairy Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2011 Tusen takk for svar! Ja, har lest litt her og der at noen får sår i hodebunnen av Redken..
Quirky Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg synes alle de nevnte seriene har gode produkter, men jeg ville valgt det beste fra hver serie- man må ikke bruke et helt regime fra et merke. 2
Tonka Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Hvilke produkter leter du etter da? Jeg har brukt bl.a. silvershampo fra Joico, synes ikke at den var spesielt bra. Shampoer og balsamer fra Redken har gitt meg mykt og blankt hår tidligere, men jeg er ikke så glad i resten av produktene deres. Kerastase er en av få merker i den prisklassen som jeg aldri har prøvd. Min ubestridte favoritt er Sebastian Professional.
FantasDick Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Kommer an på hvilke produkter det er snakk om, men generelt er jeg litt forelsket i Redken.
Sunniva81 Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Jeg går god for både Redken og Joico produkter. Kommer helt an på HVA slags produkter du skal ha da. Jeg har forskjellige produkter av de 2 merkene. Akkurat nå er det KMS shampo og Redken balsam, eller Redken shampo og Joico/Nisim balsam som brukes. Pluss en blanding av alt innen styling og kurer. Men er også en av de som får kløe/sår hodebunn av Redken, så skal "avvenne" meg den tenkte jeg.Hehe. Og da er det KMS og Kerastase som vil bli prøvd ut fremover. Det er produkter jeg har stor tro på.
flowerfairy Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2011 Hmm jeg er vel ute etter shampoo & balsam og en god hårkur egentlig(men det er jo et hav av de),som kan gi litt mer liv til tuppene mine,så ikke de ser sååå livløse ut Har nettopp bestilt Redken All Soft Velvet Whip.Noen som har prøvd den ?
Skylines Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 Jeg elsker hårkurene til Kerastase, ingen over, ingen ved siden! Har brukt både Joico og Redken, men vender alltid tilbake til Kerastase.
SmallTalk Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Joico! Redken herper hodebunnen min, og den er ikke spesielt sensitiv...
Plutseliten Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Du kan jo mikse litt med produkter fra de forskjellige merkene. Joico sin K-pak deep penetrating reconstructor (ikke halshugg meg om jeg skriver feil, satser på det er det den heter), er jo kåret til beste hårkuren 10 år på rad - og jeg sverger til den. Den passer godt til MITT hår. Liker godt shampoo og balsam som Redken har. Så du kan jo kjøpe inn noe av hvert merke og prøve deg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå