Gå til innhold

Problem med installering av WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å installere WoW på nytt. Selve installeringen går greit, men når jeg kommer til patchinga fryser det. Det har stått på samme sted i flere timer. (Downloading updated tools)

Jeg har prøvd å avinstallere og installere på nytt igjen, både med PC og fra Battle.net, men det fryser alltid på samme stedet.

Har Mac, om det har noe å si. Blir veldig glad om noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg har prøvd å installere WoW på nytt. Selve installeringen går greit, men når jeg kommer til patchinga fryser det. Det har stått på samme sted i flere timer. (Downloading updated tools)

Jeg har prøvd å avinstallere og installere på nytt igjen, både med PC og fra Battle.net, men det fryser alltid på samme stedet.

Har Mac, om det har noe å si. Blir veldig glad om noen kan hjelpe!

Hei Lady Stardust. =)

Jeg ville sjekket brannmur innstillingene mine. Det er ofte sånn at den hemmer videre nedlasting.

Skrevet

Hei Lady Stardust. =)

Jeg ville sjekket brannmur innstillingene mine. Det er ofte sånn at den hemmer videre nedlasting.

Hm, det står "Tillat alle innkommende tjenester".

Uff, begynner å bli relativt frustrerende nå!

Skrevet

Jeg lurer på om ikke min bror var nødt til å skru helt av brannmuren for å få ned LotR uten at jeg husker det helt 100%. Det kan ihvertfall være verd å prøve :)

Gjest Bjørn82
Skrevet

Hm, det står "Tillat alle innkommende tjenester".

Uff, begynner å bli relativt frustrerende nå!

ok, da høres det ut som at brannmuren din ikke skal være noe problem

Kan du derimot sjekke at versjonen du har installert er mac kompatibel. (Jeg skal prøve å sjekke om dette har noen betydning i mellomtiden.)

Skrevet

ok, da høres det ut som at brannmuren din ikke skal være noe problem

Kan du derimot sjekke at versjonen du har installert er mac kompatibel. (Jeg skal prøve å sjekke om dette har noen betydning i mellomtiden.)

Jeg har brukt samme CD og samme link fra Battle.net på denne maskinen før, så tror ikke det er problemet. Jeg ser virkelig ikke hva som kan være problemet, det har jo funka før. :snurt:

Skrevet

Men NÅ er det i gang! Etter flere timer starta det igjen. Hurra!

Skrevet

Hehe kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...