Gå til innhold

Hvilken sjokolade er DIN favoritt ?

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvilken sjokolade er din favoritt ? og hvorfor ?

Jeg liker best sjokoladen i fra Nidar, de har mange gode og flere jeg liker enn det freia har, selvom freia sin melkesjokolade er knall god.

Jeg liker alikevel stratos best. Stratos dobbel, stratos striper, stratos rull og sjokoladefamilien...

Hobby og smash er også utrulig gode, men ikke like godt som stratos tingene :P

Sjokoladen til Minde og Hval er jeg ikke så glad i, den ene sjokoladen hval har i blandt annet candy king ( melkesjokoladen) og gullhval er gode da.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker troika! :spise:

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Vanlig Freia melkesjokolade er en favoritt.

Nå er jeg veldig lite kresen, jeg spier ALT av sjokolade, og liker ALT av sjokolade ;)

Men den nye med sjokolademousse og sjokoladesaus inni var vanvittig god... Husker absolutt ikke hva den het, fikk den av en kollega som ikke likte den... Åh gud, jeg drømmer om den enda!

Endret av Heloise
  • Liker 2
Skrevet

Troika her også!!! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troika! :hjerte:

Også glad i Hobby, Gullbrød, Peanøttkubbe og Mokkatrøffel...

• Liker 1
Skrevet

De skulle fått Troika på en sånn stor plate 200 gram.

• Liker 8
Skrevet

Hvit Toblerone. :sikle:

Og Stratos som en god nr 2.

Gjest Heloise
Skrevet

De skulle fått Troika på en sånn stor plate 200 gram.

Åh ja, det hadde vært en god ide! Men da måtte de også laget den slik at den ble enklere å knekke opp. Jeg brekker alltid på Troika'en når jeg har en, men det blir bare søl :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Mandelstang og hobby!

Skrevet

Vanlig Freia melkesjokolade, men endre alltid opp mer Bergene melk :lur:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Men hvorfor er sjokolade så godt ? Finnes det noen som IKKE liker sjokolade ? Jeg var ikke så glad i sjokolade før, men likte det godt. Bare ikke så godt som nå. Nå er jeg både avhengi og besatt av sjokolade.

Går det egentlig ann å ikke like sjokolade ? Det finnes jo i mange smaker og konsistenser, jeg jeg vil tro at det finnes en sjokolade for alle.

Gjest Heloise
Skrevet

Går det egentlig ann å ikke like sjokolade ?

Ja! Merkelig nok. Kjenner mennesker som ikke kan fordra sjokolade, og aldri har likt det. Jeg kunne ønske det var meg ;)

Skrevet

Skulle ønske Soho fantes fortsatt..

Liker godt kvikklunsjmelkesjokoladen og den krønsjposen.

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet (endret)

Appelsinkrokan. Men finner den ingen steder lenger :(

Liker også den Freia melkedrøm, med sjokolade, noe hvitt og sjokoladesaus veldig veldig godt! Og hvit toblerone!!

Endret av Canis lupus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet ut mange forskjellige sjokolader. Fra mange forskjellige land, de aller fleste land har en eller annen god sjokolade, men i Norge er det veldig mange gode sjokolader. Nå for tide er det Freia kokesjokolade 70% som jeg foretrekker mest av alle. heheh.. Jeg er heller ikke så gammel at jeg ikke vet om andre alternativer.

Skrevet

Skulle ønske Soho fantes fortsatt..

Liker godt kvikklunsjmelkesjokoladen og den krønsjposen.

:hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Jeg elsker den sjokoalden!!!

Hvorfor ble den tatt av markedet egentlig???

Gjest Consensio
Skrevet

Om jeg må velge så er det nok den helt vanlige melkesjokoladen.

Syns det er noe eget over den i forhold til mange andre sjokolader jeg har smakt på.

Syns den nye sjokoladen som har kommet er veldig god også. Den med noe nøttegreier og chili.

AnonymBruker
Skrevet

Syns den nye sjokoladen som har kommet er veldig god også. Den med noe nøttegreier og chili.

Walters nr.156 mener jeg å huske? Ja, den er god!

Walter har en drømmejobb! :jepp:

Gjest Consensio
Skrevet

Walters nr.156 mener jeg å huske? Ja, den er god!

Walter har en drømmejobb! :jepp:

Det høres ut som riktig navn på den. Fatter ikke at den skal være så vanskelig å huske :fnise:

Gjest D.O.A.
Skrevet

Troika!

Men så er den lille hval-biten i smågodtet og den sjokoladen som er formet som et bringebær (med gele i) også fryktelig gode :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...