Gå til innhold

Finnes det skjønnhetsbloggere som ikke er bimboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å lese skjønnhetsblogger, men de norske er så utrolig preget av dårlig språk, grammatikkfeil, og generelt inntrykk av at personen som skriver er en dum bimbo. Finnes det norske skjønnhetsbloggere som kan stave, i det minste? Hjelper ikke at bloggeren kan legge øyenskygge hvis bloggen er et mas å lese.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jessunavn...

Er det rart det er krig i verden...

• Liker 2
Skrevet

Åhh, du reddet dagen min. ;) Jeg skulle egentlig svare fornærmet, men jeg ser poenget til ts, det er mye dårlig språk i ellers gode skjønnhetsblogger.

Selv er jeg en bimbo, det må man være for å dedikere seg til å skrive bimbo-blogg, men jeg har universitetsutdannelse og et par år med journalistikkutdanning på høyskole bak meg, så jeg er kanskje bimbo, men ikke dum- og jeg behersker det skrevne ord- jeg har desverre ikke skills andre bloggere som kanskje ikke ordlegger seg perfekt har...:D

Men f.eks Heidi Øksendal synes jeg virkelig ikke kan beskyldes for dårlig språk og bimbobabling, hun skriver godt, og det gjør flere andre norske skjønnhetsbloggere også- hun som har pudderkvastrabagast for eksempel. Mange bryr seg nok ikke om at bloggere ikke bryr seg så mye med korrekt ordlegging og staving, og irriterer seg ikke over slikt- de som gjør det har andre alternativer. Finnes endel smarte bimbo-bloggere, man må bare lete litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så.. Om bloggeren ikke er fra Oslo og har dialekt, kalles man da en bimbo? Og en person som feks har dysleksi er også bimbo fordi personen har grammatikkfeil?

Du kan jo ikke kalle en person en bimbo, kun fordi de ikke er verdens beste til å skrive.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer nettopp fra Heidi Larsen sin blogg, det er kanskje femte gangen jeg er innom den. Leser ikke så mange blogger, andre skjønnhetsblogger jeg har vært innom er Heidi Øksendal (?) og bareiselin. Jeg synes ingen av disse tre jentene fremstår som bimboer, og jeg synes de skriver godt. Dessuten er det ikke fagartikler jeg ønsker å lese på disse bloggene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så.. Om bloggeren ikke er fra Oslo og har dialekt, kalles man da en bimbo?

Vi har to skriftspråk i Norge - bruk dem! Det styggeste jeg ser er folk som skriver på dialekten sin. Fysj!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Å rette på andres skriveleifer er bare idiotisk. Det virker som et er siste utvei for å finne noe negativt med vedkommende. Har man ikke noe annet å komme med, så slenger man seg på skrivefeilklagingen med en gang. Bare fordi noen skjønnhetsbloggere er pene og skriver om sminke betyr det ikke at de er bimboer. Det lukter sjalusi her og TS er tydeligvis desperat for å finne noe negativt. ;)

• Liker 4
Gjest Consensio
Skrevet

Vi har to skriftspråk i Norge - bruk dem! Det styggeste jeg ser er folk som skriver på dialekten sin. Fysj!

Kunne jeg gitt deg hundre plusser så hadde jeg gjort det :)

AnonymBruker
Skrevet

Yasi - hun virker som en oppriktig hyggelig jente og har veldig gode tekster uten skrivefeil. Og ikke bry dere som å skrive masse annet grums nå, det finnes allerede en tråd for det.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er bare to jeg kan komme på som skriver skikkelig bimbo. Ellers er vel resten bare fortrengt. Jeg skroller igjennom en masse skjønnhetsbloggere (abonnerer på rss) hver dag som ikke er bimboer, så det er vel bare å lete, TS. Så finner du nok noen favoritter etter hvert!

Men jeg har tilgode å se noen skrive på dialekt i blogger. Det fenomenet har jeg kun sett på forumer, MSN og Facebook.

Endret av Jade
  • Liker 1
Skrevet

Mye drit av blogger der ute ja- eneste jeg faktisk leser er HildeChristina.com Den er veldig bra og nyttig! Masse bra tips og ikke "fjonete" og barnslig.

Men å klage på skrivefeilene blir vel litt for dumt å kritisere, eller? Bimboer med skrivefeil... Kan vi kalle kalle dem som har talefeil for horer? Kanskje ikke helt passende, TS...?

Men helt klart mye dårlig! Burde vel heller lages en tråd hvor man kan fortelle om blogger som er bra, er vel mer nyttig å dele det

• Liker 1
Gjest Cerridwen
Skrevet

Hilde Christina

Einaste beauty bloggaren eg har sansen for. Ho skriv bra, og er i tillegg dyrevennleg bloggar. Noko som er eit stort pluss i mi bok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt hvem TS hinter til, for tror ikke jeg har lest en skjønnhetsblogg som skriver på dialekt..? Jeg leser iallefall Heidi Larsen sin, og er veldig fornøyd med den. Kjempe dyktig jente, og tror hun er langt ifra bimbo ut ifra videoene jeg har sett av henne :)

• Liker 2
Skrevet

Hva er denne trenden om å mobbe skjønnhetsbloggere nå? Skjerp dere seriøst og la jentene få blogge i fred. Så mye negativitet i denne verden.

• Liker 4
Skrevet

Det er bare bitre, misunnelige og dårlige bloggere som tror at de øker sine egne lesertall ved å rakke ned på andre bloggere! De burde tenke på å øke kvaliteten på sine egne blogger i stedet!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...