gjest100 Skrevet 2. mars 2011 #1 Del Skrevet 2. mars 2011 heisann!! har som sagt ett luxusproblem. skal kjøpe bursdagsgave til ei som er 20 år. har hatt mye kontakt på telefon osv! har vært på en date, ble hade nuss og vi er vel litt på flørtern! men hva skal jeg kjøpe for ikke å virke uinterresert, ikke for kjæresteaktig, mere en greie for å vise att jeg liker og er interresert i henne også videre! noen tips! Gutt 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 2. mars 2011 #2 Del Skrevet 2. mars 2011 Bursdagsgave: -par bokser pils av favoritten hennes -billig flaske hvit/rød vin etter hva hu foretrekker. Ikke legg masse penger i dette! Dere har vært på en date og det du har fått er en kjapp hade nuss. Så igjen, ikke legg mye penger i dette, heller sats på at det er tanken som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg hadde gått for en gave som viser at du hører etter når hun snakker og vet litt om hva hun synes er interessant. F.eks. en bok om et tema hun elsker eller av forfatteren hun har lyst til å lese mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Del Skrevet 7. mars 2011 Bursdagsgave: -par bokser pils av favoritten hennes -billig flaske hvit/rød vin etter hva hu foretrekker. Ikke legg masse penger i dette! Dere har vært på en date og det du har fått er en kjapp hade nuss. Så igjen, ikke legg mye penger i dette, heller sats på at det er tanken som teller Jepp, to bokser pils og en kanne bensin. Dette slår aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Del Skrevet 12. mars 2011 hva med sexy undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2011 #6 Del Skrevet 12. mars 2011 Jepp, to bokser pils og en kanne bensin. Dette slår aldri feil. Alle kvinners drøm! hva med sexy undertøy? Litt overkill etter kun èn date. Tror jeg hadde blitt skeptisk, gitt. Hva med kinobilletter til dere to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 12. mars 2011 #7 Del Skrevet 12. mars 2011 Mitt råd er å styre unna øl, undertøy og ring! Keep it simple. Du kan for eksempel kjøpe en blomster - ikke røde roser liksom, men en fin blomst i ei potte som kan stå på kjøkkenbordet eller noe sånt Eller du kan satse på ei flaske vin hvis hun drikker det. Vin har mye mer personlighet og omtanke enn øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halebein Skrevet 12. mars 2011 #8 Del Skrevet 12. mars 2011 Ah, det JEG hadde blitt skikkelig glad for, er en stor pose med smågodt! Slår aldri feil! Det er koselig å få, og så kan dere dele:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #9 Del Skrevet 12. mars 2011 Blomst i potte, ja. Jeg ville elsket å få en fin orkidè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå