Gå til innhold

Folk som er med og ser på reallity serier

Anbefalte innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

Burde tvangsinlegges på et psykeratisk sykehus

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Der har jeg vert mange ganger, men av en eller annen grunn så har de aldri sakt noe på at jeg ser Paradis Hotel.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde i grunnen vært fint om du sluttet å lage meningsløse tråder uten noe særlig innhold. Og om du innså at din mening ikke er den eneste gjeldende.

• Liker 3
Gjest Valiant
Skrevet

Det hadde i grunnen vært fint om du sluttet å lage meningsløse tråder uten noe særlig innhold. Og om du innså at din mening ikke er den eneste gjeldende.

" GJESP "

Skrevet

Dummeste jeg har lest på lenge. Siden jeg ser på noe på tv som JEG liker og synes er gøy, så må jeg bli tvangsinlegges på et psykeratisk sykehus? Alle liker forskjellige ting. Bare fordi du ikke liker reallity, så kan vel andre liker det. Skader det deg at andre ser på reallity?

• Liker 1
Gjest Valiant
Skrevet

Dakar små kvinner ble dere sure nå

cry me a river

Skrevet

cry me a river

Ja blir sur når noen kommer med slike teite innlegg.

Gjest Bjørn82
Skrevet

Jeg selv forstår ikke helt underholdningsverdien i reallity serier som Paradice Hotel jeg har selv sett nok på den serien til at jeg forsto den ikke var noe for meg. Derimot lurer jeg litt på hva de som ser på serien synes er så underholdende med den.

Men det er jo sikkert noen som synes Lars Monsen krysser Canada serien var kjedelig også, men den syntes jeg var utrolig spennende og underholdende.

Forskjellige folk forskjellige smaker.

Gjest Raindrops
Skrevet

Folk som henger seg så til de grader opp i andres valg av tv-vaner og annet, burde tvangsinnlegges på psykiatrisk sykehus.

• Liker 3
Skrevet

cry me a river

Åja, veldig. Ellers var du veldig saklig, må jeg påstå. Lite å finne på om dagen?

• Liker 1
Skrevet

Javel? Så siden jeg ikke liker sport, så skal jeg si at alle som ser på sport og alle som spiller fotball f.eks burde tvangsinlegges på et psykeratisk sykehus? Fordi jeg ikke liker sport? Alle har forskjellig smak og liker å se på forskkjellig ting på tv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...