Tupsi Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Føler meg litt dum her, men "here goes": Katta mi har ruslet rundt på tastaturet mitt, og før kunne jeg skrolle på nettsider med piltastene, men nå når jeg bruker PgDn hopper bildet til nederst på siden. Hvordan fikser jeg dette??? Blir veldig takknemlig for litt guiding her!!
kontorstol Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jeg har Page down og end på samme tast, men for å få end må "fn" tasten trykkes inn først. Prøvd å trykke på "fn"? Der veksler jeg mellom bare page down eller end.. Jeg bare tipper altså Endret 2. mars 2011 av kontorstol
Tupsi Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har Page down og end på samme tast, men for å få end må "fn" tasten trykkes inn først. Prøvd å trykke på "fn"? Der veksler jeg mellom bare page down eller end.. Jeg bare tipper altså Jeg har "End" på høyre piltast, og den funker som den skal, men "PgDn" på nedovertasten går også til bunnen av siden. Så "Fn" er ikke til noe hjelp her... Men takk for forslaget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå