Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler en del fra utenlandske nettbutikker, og fikk akkurat beskjed fra min bank om at mitt visakort har blitt forsøkt svindlet på et britisk nettsted. Da tenker jeg med en gang på Feelunique, da jeg ikke handler fra andre britiske nettbutikker. Det er så utrolig dumt at ikke Feelunique bruker pay pal, da jeg vil tro at dette er mer sikkert for oss kunder. Noen andre som har opplevd det samme som meg? Blir veldig skremt jeg, må innrømme det. Trodde netthandel var trygt, i allefall fra slike steder som Feelunique, da dem skulle være veldig trygge å handle fra. Kan ikke se at det er trukket noe beløp fra min konto, så det har vel blitt stoppet før det skjedde. Ekkelt!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet banken din at du har blitt forsøkt svindlet da? Banken min og trodde det en gang, og da prøvde bare nettbutikken å trekke for noe jeg hadde bestilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet banken din at du har blitt forsøkt svindlet da? Banken min og trodde det en gang, og da prøvde bare nettbutikken å trekke for noe jeg hadde bestilt.

Banken hadde fått beskjed fra visa...ett eller annet. Nå har dem sperret kortet, og skal sende meg et nytt, tar en uke :(

Skrevet

Jeg fikk også telefon fra banken min idag, med samme beskjed...

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje feelunique er hacket. :S

Skrevet

oi,skummelt...bestilte fra feelunique i dag,men har ikke hørt noe..kanskje jeg burde overføre pengene fra kontoen??

Skrevet

Jeg tror forresten det ikke er Feelunique som er hacket..., for jeg har ikke handlet der i det siste...

Tror LUSH UK er grunnen, for de sendte jo ut mail til kundene sine og at siden deres hadde blitt hacket. Men jeg trodde det å regionssperre kortet var nok (men det var det visst ikke).

Kan du ha handlet på LUSH UK før jul?...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Scary! : o Har kun handlet på look fantastic i det siste... med mamma sitt kort... shit, håper virkelig ikke noe skjer med den siden!

Gjest Borghild
Skrevet

Uff, skummelt. Jeg bestilte fra feelunique for ikke lenge siden, men har fått pakken og ingen beskjed fra banken. Håper virkelig ikke de har blitt hacket. Får kanskje vente med å bestille mer derfra til dette har roet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...