Gå til innhold

Jeg ble kalt småfeit og dvask!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Shit så forbanna jeg blir av tanken, på lørdan var jeg ute med nettdate som jeg hadde møtt på sukker. På slutten av kvelden, alt gik suuuuperdupert bra, så kommer vi innpå kosthold, trening, og jabbet der. siden han nå var pers trener og slikt at jeg hadde godt av å kvitte meg med litt fett og stramme inn her og der. Unnskyld meg så såret jeg ble!! tidligere anoreksiatilfelle og alt, jeg har vært frisk i over 4 år, sånn fysisk i allefall, men med hans pisspreik kom alt tilbake igjen. Jeg er 36 i jeans, og 34 i topper, jeg bare fatter ikke, takk til deg, håper du leser dette, vi skal alri ut igjen!!

/ rasende 25

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, javel, kan ikke ha vært mye i hodet hans :roll:

• Liker 5
Skrevet

Ikke helt gode antenner på den fyren der...

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Åh, det er i slike tilfeller at en sitter i etterkant og tenker gjennom alt det slagferdige en gjerne skulle sagt. F.eks at "Det eneste som er dvaskt her må være innsiden av hodet ditt!"

• Liker 3
Skrevet

Vet han at du har slitt med spiseforstyrrelser tidligere? Kan det også hende at kroppen din er sammensatt av en del fett, selv om du bruker små klesstørrelser? Sikkert en "naturlig" måte for ham å se folk på, i og med at det er jobben hans (selv om det dessverre kom ut på en råtten måte, hehe..).

• Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Gå ut med han igjen, og gi han en fin liten knyttneve midt i fleisen, og gå igjen. Som fortjent er det i alle fall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For ham som er vant til å lete etter feil ville sikkert enhver kvinne se småfeit og dvask ut.

Du er sikkert ikke den første han har sagt det til, og du blir nok heller ikke den siste.

Ta deg ikke nær av ham og hans totale mangel på sosiale antenner.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du kunne jo sagt noe sånn som: "Ok, jeg er feit, men du er dum, og jeg kan slanke meg" ;) Eller: "Bedre med en tjukk kropp enn å være tjukk i huet".

Ærlig talt, helt greit å ikke date han flere ganger! Noen eier jo bare ikke antenner overhodet.

• Liker 4
Skrevet

OMG det er det verste! Tenk at det var godt han sa det nå enn om dere hadde datet mer og det hadde komt etter noen mnd. Fy .... for ein dust!

Skrevet

kanskje ikke rart han prøver å finne dame på sukker, virket som en dust.

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle vært mulig å samle de taperene på en egen liste så andre slapp å date dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehehe.. høres ut som han bæsjet på leggen hahahahaha.. Nei jeg ler ikke av deg, men jeg ler av han fordi han høres ut som en som ikke inneholder så mye IQ pr kilo som normale folk gjør.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Er det ikke veldig frekt å kommentere vekten og kroppen til folk sånn uten videre ? Jeg hadde blitt så sur og fornærmet at jeg ikke hadde fått fram et ord sikkert.

Man skal ikke si sånt til andre:P

Skrevet

Ikke at jeg forsvarer slike kommentarer. Men jeg bruker også størrelse 34/36 og jeg er absolutt dvask. Selv om jeg er slank er det lite muskler på meg, dessverre.

• Liker 4
Gjest Cerridwen
Skrevet

Han meinte sikkert ikkje noko vondt med det, han berre sa si meining som personleg trenar.

Tykkjer uansett det var ein merkeleg og uhøfleg ting å sei til nokon ein eigentleg ikkkje kjenner, å så på ein date i tillegg. Be nokon på date, kun for å kritisere kroppen deira liksom?

Eg ville bedt fyren dra til helvete, reist meg og gått.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel være kjærringa mot strømmen jeg da, ikke det at jeg forsvarer hans måte å si slikt til deg, men jeg er en kvinne på 39, 167 og 50 kg. Jada, slank og bruker 34 bukser / 27 i lewis jeans og small i topper. Men jeg er ikke spesielt trent, foruten å gå 1 times tur hver dag og i fjellet om helgene, men mange av damene på jobb 40 + år løper på treningstudio og styrer på med kick-boksing / spinning og hva nå enn, og de er klart mer fast i fisken enn hva jeg er!

Så om daten til TS uttrykte seg dårlig, så var det nok det han mente. en trenger ikke være fast i fisken fordi om man bruker små klesstørrelser, og når han da er personlig trener, så ser nok han kjapt om en person ser trent eller dvask ut. Har ingenting med størrelse å gjøre det.

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Jeg skjønner poenget til dere som sier at det går an å være dvask selv om man bruker små klesstørrelser, men når ts sier at hun har slitt med anoreksi så synes jeg ikke det blir riktig å komme med sånne kommentarer.. Vi vet ingenting om hvordan ts ser ut, og vi vet heller ikke om hun fortsatt sliter mentalt med sykdommen (selv om hun ikke gjør det fysisk).

Jeg har selv slitt med både anoreksi og bulimi, og sånne kommentarer hadde faktisk fått store følger for meg når jeg var syk.

Ts, jeg håper du har kommet deg såpass ut av anoreksien at du ikke lar denne fyren (eller noen av kommentarene her inne) påvirke deg. Makan til dust. Skjønner godt at du ble forbanna. Er ikke akkurat sånne kommentarer man vil høre på en date. :klemmer:

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg vil tro at personlige trenere og plastikk-kirurger er tvilsomme karer å date, med mindre man er tilnærmet perfekt.

Hadde det vært meg ville jeg ha sagt noe ala "jaja, men du får se det fra den positive siden; du slipper å plages med denne forferdelige dvaske kroppen flere ganger. Jeg tenner nemlig ikke på menn som er tjukk i hodet og stor i kjeften!"

Men joda, jeg vet jo at ingen av de virkelig slående kommentarene dukker opp der og da. De kommer dessverre etterpå når det er for sent...

AnonymBruker
Skrevet

Vedkommende er smaafet og alminnelig....jaha ? (sitat Olsenbanden)

Skrevet

Jeg skjønner poenget til dere som sier at det går an å være dvask selv om man bruker små klesstørrelser, men når ts sier at hun har slitt med anoreksi så synes jeg ikke det blir riktig å komme med sånne kommentarer.. Vi vet ingenting om hvordan ts ser ut, og vi vet heller ikke om hun fortsatt sliter mentalt med sykdommen (selv om hun ikke gjør det fysisk).

Jeg har selv slitt med både anoreksi og bulimi, og sånne kommentarer hadde faktisk fått store følger for meg når jeg var syk.

Ts, jeg håper du har kommet deg såpass ut av anoreksien at du ikke lar denne fyren (eller noen av kommentarene her inne) påvirke deg. Makan til dust. Skjønner godt at du ble forbanna. Er ikke akkurat sånne kommentarer man vil høre på en date. :klemmer:

Ts startet en tråd om dette. Da må hun forvente å få kommentarer som fra folk som ser det fra både hans side, og hennes.

Jeg ser det fra begge sin side, og kan forstå at hun ble såret. Noe jeg ikke tror denne fyren mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...