Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

synes Norge er et kaldt(både temperaturmessig og menneskelig sett), kjedelig land å bo i. Lengter ut i verden til steder hvor det er varmere, mer fargerikt og mindre a4 og konformt. Her er det ikke plass til folk som vil leve annerledes, her skal alle gjøre alt likt. Norge er for lite, for kjedelig og grått

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Nordmenn gjør alt riktig , og kan ikke tenkes at måten ting gjøres på i utlandet kan være bedre. Nei! Vi har rett uansett!

..dumme lille Norge.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så reis ut av landet da. Stort verre er ikke det.

• Liker 17
Skrevet

Vi er utrolig priveligerte som bor i et slikt rikt land. Der unge som gamle stort sett har det veldig bra.

• Liker 10
Gjest Spinell
Skrevet

Min erfaring er at folk som kommer med uttalelser a'la TS' mener dette helt til de møter noen som skiller seg ut på en måte som irriterer dem ;) Da må folk plutselig forstå at de må lære å oppføre seg osv...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

jeg føler det ikke sånn lengre. jeg føler at jeg kan leve nøyaktig som jeg vil. det vil alltid være bedrevitere og folk som prater om deg bak ryggen din fordi du skiller deg ut, uansett hvor du bor. men disse folka har jeg lært meg å drite i. jeg overser disse menneskene, og etter at jeg begynte med det har jeg oppdaget at det er en god del av oss her i dette landet.

• Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

synes Norge er et kaldt(både temperaturmessig og menneskelig sett), kjedelig land å bo i. Lengter ut i verden til steder hvor det er varmere, mer fargerikt og mindre a4 og konformt. Her er det ikke plass til folk som vil leve annerledes, her skal alle gjøre alt likt. Norge er for lite, for kjedelig og grått

Jeg tror om du ser litt dypere en overflaten av hvor en du bor. Så vil du se at Norge langt i fra er kjedlig og at det er nok av mennesker som ikke er A4 og lever et A4 liv.

• Liker 1
Gjest Cerridwen
Skrevet

Agreed, TS.

Noreg er eit knøttlite land, fylt til randa med A4 menneske, som elskar å fylje saueflokken.

Den dagen eg får økonomi til det, drar eg far away.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare død fisk flyter med strømmen...

• Liker 2
Skrevet

Agreed, TS.

Noreg er eit knøttlite land, fylt til randa med A4 menneske, som elskar å fylje saueflokken.

Signerer denne!

• Liker 3
Gjest Valiant
Skrevet

Agreed, TS.

Fint vi trenger ikke slike som deg i Norge

• Liker 7
Skrevet

ja viss det er så gale så flytt herfra.eg syns Norge er et fantastisk land,ikke alt er perfekt her.(men det er det ingen land som er heller) men me har det mye bedre enn mangen andre land i verden.

• Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

ja viss det er så gale så flytt herfra.eg syns Norge er et fantastisk land,ikke alt er perfekt her.(men det er det ingen land som er heller) men me har det mye bedre enn mangen andre land i verden.

Vi har det sannsynligvis bedre en alle land i verden.

• Liker 5
Gjest Cerridwen
Skrevet

Er vel ikkje snakk om velferd. Er ikkje til å skyve under ein stol at vi har det kjempebra her i Noreg, i motsetnad til ein del andre land i verda.

Men det er ikkje det det er snakk om. Poenget er at Noreg er eit grått og kjedeleg land. Eit lite land, fylt med grå mus, som elskar alt som er norskt, og mislikar alt som er utenlandsk.

• Liker 7
Skrevet

Er vel ikkje snakk om velferd. Er ikkje til å skyve under ein stol at vi har det kjempebra her i Noreg, i motsetnad til ein del andre land i verda.

Men det er ikkje det det er snakk om. Poenget er at Noreg er eit grått og kjedeleg land. Eit lite land, fylt med grå mus, som elskar alt som er norskt, og mislikar alt som er utenlandsk.

såklart prøve me å holda på den norske tradisjonen.men i den tida me leve i no så ser det ut som det holde på me å bli vaska ut etter at norge har åpna portene og velkommet alle land til å bo i norge.så eg vil heller påstå at norge er et ganske så multi kulturelt land.er ikkje så mye norskt å finne rundt om lenger. all mat og restaurant fokusere på utenlandsk mat,er ikke lenger kristendom som læres på skolen,men religion generelt for å ikke støte noen. og det er mangen andre eksempler på at norge ikke er så a4 og norskt.så forstår ikkje heilt kor du får det for deg at me misslike alt som er utenlandsk.då må du spesifisere litt ka du meine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du det er annerledes i andre land. ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så reis ut av landet da. Stort verre er ikke det.

Har allerede gjort det :D beste avgjørelsen jeg har tatt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du det er annerledes i andre land. ?

Ja det er det faktisk. I landet jeg bor er det en helt annen aksept og liberalisme. Ikke en holdning "vi har rett, dere gjør det på feil måte". Et land der hvor hvis nabolaget ønsker å holde en felles fest for alle i nabolaget så får de støtte til å holde et slikt arrangement. Et land hvor man kan, å herregud, ta seg et glass vin på en tirsdag, og til og med foran barna. Et land hvor alkohol ikke blir farliggjort, og dermed har ungdommen et bedre forhold til alkohol og rømmer ikke ut for å drekke seg dritings så fort de kan,i motsetning til i Norge, der alle har som mål å bli beruset med en gang de er 15, fordi de har blitt skremt med at alkohol bør man ikke drikke og skal gjemmes bort. Er det rart ungdommen raver gatelangs i Norge og gjemmer seg for å drikke? Foreldre har jo laget dette monsteret selv!

• Liker 5
Skrevet

Ja det er kjedelig å bo i Norge. Det er kjedelig at man jobber 8 timer dagen og får sinnsykt mye lønn. Det er kjedelig at man får betalt når man er borte fra jobben, og det er kjedelig at man har 5 ukers ferie. Det er forresten også ganske kjedelig for de som ikke jobber i det hele tatt at de kan punge ut og leve godt allikevel. Det er kjedelig at alt blir dekket av staten hvis man faller på glattisen og slår hull i hodet. Det er jævla kjedelig at det koster akkurat 0 kroner for utdanningen! Og det er sykt kjedelig at du kan vandre rundt i en by i Norge på natterstid uten at du blir voldtatt. Ja det er kjedelig å bo i det landet som er kåret til verdens beste land å bo i.

Norge er kjedelig sier du? Norge er BEHAGELIG sier jeg. Det er en grunn for at vi har syden. Sånn at vi kan dra dit å rase fra oss når vi blir kjedet av lille, rike Norge.

• Liker 13
Skrevet

For ikke å glemme hvor kjedelig det er at vi kan gå hjemme å sulle med en baby i 1 år og få 80 prosent lønn for det!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...