LukaFrost Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Er det noen som har hatt litt alternativ musikk til inngangen? Jeg har ikke lyst til å gifte meg i kirka, men i friluft, så kirkeorgelmusikk er utelukket. Jeg er for meg å ente leie inn en som kan spille fele eller en som kan spille på gitar. Noen som har forslag til egnet musikk?
tiriel Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Hva med å ta en sang som betyr noe for dere? ellers synse jeg det høres nydelig ut med gitarsolo til inngangsmarsj jeg liker veldig godt Grainne Duffy med Out of the dark.. fant den ikke på youtube men den er på spotify:)
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Jeg giftet meg under kirsebærtreet i hagen hjemme på gården. Jeg hadde valgt meg ut "I have a dream" med ABBA som inngangsmusikk. Av alle sanger i hele verden er det den som betyr mest for meg - og har gjort det siden jeg hørte den første gang.Brukte cd-spiller.Det var mange våte øyne da
Hariette Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Jeg kan ikke hjelpe deg med en sang, men leie av musikere kan du i hvert fall finne her hvis det blir aktuelt.
Pasi Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Noe av Enya? Enya-Love song er fin om du har noen som kan synge da.
Anglofil Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Vi skal heller ikke gifte oss i kirken, vi gifter oss borgelig i en uteseremoni og har leid en trompetist som skal spille innmarsj, "You Raise Me Up" og utmarsj. Vi har leid inn trompetist Odd-Bjørn Øslebø Lund, nettsiden finner du her. Eksempel på vår innmarsj her. Eksempel på You Raise Me Up her. Eksempel på vår utmarsj her. I alle disse eksemplene er det vår trompetist som spiller. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 En slektning av meg hadde denne til innmarsj. Fremført av en på gitar, en på fiolin og en solist (sang). Hele forsamlingen hadde gåsehud ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå