Gå til innhold

Bryllupsmarsj/inngang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt litt alternativ musikk til inngangen?

Jeg har ikke lyst til å gifte meg i kirka, men i friluft, så kirkeorgelmusikk er utelukket. Jeg er for meg å ente leie inn en som kan spille fele eller en som kan spille på gitar. Noen som har forslag til egnet musikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ta en sang som betyr noe for dere?

ellers synse jeg det høres nydelig ut med gitarsolo til inngangsmarsj :) jeg liker veldig godt Grainne Duffy med Out of the dark.. fant den ikke på youtube men den er på spotify:)

Skrevet

Jeg giftet meg under kirsebærtreet i hagen hjemme på gården. Jeg hadde valgt meg ut "I have a dream" med ABBA som inngangsmusikk. Av alle sanger i hele verden er det den som betyr mest for meg - og har gjort det siden jeg hørte den første gang.Brukte cd-spiller.Det var mange våte øyne da :jepp:

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg med en sang, men leie av musikere kan du i hvert fall finne her hvis det blir aktuelt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noe av Enya? Enya-Love song er fin :) om du har noen som kan synge da.

Skrevet

Vi skal heller ikke gifte oss i kirken, vi gifter oss borgelig i en uteseremoni og har leid en trompetist som skal spille innmarsj, "You Raise Me Up" og utmarsj. Vi har leid inn trompetist Odd-Bjørn Øslebø Lund, nettsiden finner du her.

Eksempel på vår innmarsj her.

Eksempel på You Raise Me Up her.

Eksempel på vår utmarsj her.

I alle disse eksemplene er det vår trompetist som spiller.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

En slektning av meg hadde denne til innmarsj. Fremført av en på gitar, en på fiolin og en solist (sang).

Hele forsamlingen hadde gåsehud :rodmer:

..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...