Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med fertilitetstest man tar hjemme, altså kjøpt på apoteket?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring med fertilitetstest man tar hjemme, altså kjøpt på apoteket?

Mener du eggløsningstest? Jeg fikk anbefalt ClearBlue sin av sykehuset i forbindelse med prøverørsbehandling, så jeg antar at de er greie og gjør det de skal.

Skrevet

Noen (effektiv) fertilitetstest for hjemmebruk finnes ikke. En fertilitetsutredning består av mange tester og full undersøkelse av begge i mange omganger.

Er det fertilitetsmonitor du mener? En slik tester dine mest fruktbare dager og finner sannsynlig eggløsningsdato. Mange finner slike veldig nyttige. Selv tyr jeg til temping og har full oversikt over syklusen på den måten.

Skrevet

Noen (effektiv) fertilitetstest for hjemmebruk finnes ikke. En fertilitetsutredning består av mange tester og full undersøkelse av begge i mange omganger.

Er det fertilitetsmonitor du mener? En slik tester dine mest fruktbare dager og finner sannsynlig eggløsningsdato. Mange finner slike veldig nyttige. Selv tyr jeg til temping og har full oversikt over syklusen på den måten.

Temping? forklar nærmere!?

Skrevet

Temping? forklar nærmere!?

Etter eggløsning stiger temperaturen med 0,2-0,5 grader. Det å ta temperaturen til samme tid hver morgen før man står opp gjør at man kan bekrefte at eggløsning har vært. På den måten blir man kjent med egene sykluser, og vet når man kan forvente eggløsning (når man har tempet noen måneder) og når man kan forvente mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...