AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?keywordText=holly&keywordType=any&page=0&pageSize=15&style=A3419 Denne kjolen, Holly. Syns dere det ser ut som om den er veldig stram over hofte/rompe slik som en havfruekjole? Jeg kan ikke ha en typisk havfruekjole da baken er for stor Men jeg kan ha en kjole som er stram ned til midten av rompa for så og ikke være TRANG. Den trenger ikke stort skjørt, men den må ikke være trang. Skjønner dere? (jeg er fryktelig dårlig på å forklare:/ ) Iallefall, jeg har prøvd en slik kjole før, men den finnes ikke lenger tydligvis, så jeg er på jakt etter en ny, men lignende. Men jeg syns det er vanskelig å se på bilene siden modellene er så slanke. Derfor tenkte jeg kanskje dere kunne hjelpe meg?
KaDust Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Så ut som den var stram til halvveis over rumpa, bare.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Så ut som den var stram til halvveis over rumpa, bare. Det er det jeg også syns. Skal ta en tur innom brudesalongen og diskutere litt med de, det er bare det at jeg ikke har tid på en stund. Og jeg vil vite nå takk for svar
KaDust Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Skjønner at du er litt utålmodig, ja. Men den kjolen var kjempefin, da
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Den så veldig smal ut, så dersom du er bred over rumpa, kan den raskt bli veldig ettersittende selv om den er løs på modellen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Den så veldig smal ut, så dersom du er bred over rumpa, kan den raskt bli veldig ettersittende selv om den er løs på modellen. Jeg er ikke veldig bred, men jeg er for bred til en havfruemodell. Men jeg er bredere enn modellen på bilde, på alle områder tror jeg. hehe
Lulilelu Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Den typen du er ute etter heter Fit-N-Flare og Sheat. Har ikke sett så nøye på det med de typene er mye slik du beskriver. Du kan ta en titt HER. Da ser du hva alle typene heter under "Silhouettes" og se bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå