Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #1 Skrevet 8. mai 2002 Har bestilt kjole (kjøp) hos en salong, og den kom for ca. en måned siden. Da jeg skulle hente den, viste det seg at det var en "bulk" på rompa, fordi noe av stoffet hadde forskjøvet seg under produksjonen (sa de). De lovet å rette på det, og jeg måtte komme og hente den så fort som mulig fordi de hadde så dårlig plass på lageret. Dro tilbake noen dager senere, da var ingenting gjort... Han som skulle sy visste ikke hva han skulle gjøre... Var der igjen i dag, og bulken er minst like ille, i tillegg hadde de sprettet opp foret rundt glidelåsen i ryggen (trolig i et forsøk på å rette opp bulken). Jeg ble helt fortvila, og mente de må kunne returnere den og få en ny kjole hvis det er som de sier at det er en fabrikkfeil, i ettertid angrer jeg på at jeg ikke hevet kjøpet - men, kan jeg det? Vil jeg da miste de 2000 kronene jeg har betalt i depositum? Kommer til å miste nattesøvnen, og føler meg så utrolig vanskelig - da jeg kom i butikken i dag og sa at jeg ikke var fornøyd, hentet de sjefen og hun sa bare "å, er det deg"... Ikke særlig oppløftende... Føler at jeg ikke kan stole på dem, og at hele kjøpsprosessen er i ferd med å låse seg helt. Huff, og dette som skulle være så hyggelig...
Gjest *Perser* Skrevet 8. mai 2002 #2 Skrevet 8. mai 2002 uff, dette her hørtes veldig trist ut! jeg mener så lenge du skal betale for ny kjole så skal du få en kjole, som ikke trenges å bli fikset sånn på! i alle andre butikker er det slik at hvis det er fabrikk feil på varen så blir den solgt kjempe billig! ta en exempel her! vi så en vare feil sofa! den kostet egentlig 19 000kr! men siden det var feil farger de brukte på sofaen, så ble den solgt for 4500kr! så, jeg mener hvis de vil at du skal kjøpe kjolen, så må du få den kjempe billig! men hvis ikke så kan du heve kjøpe for du er vel ikke intersert i å kjøpe feilvare? ring til forbrukerråde de kan hjelpe deg med det meste lykke til håper det ordner seg klem12
Gjest lilletroll Skrevet 9. mai 2002 #3 Skrevet 9. mai 2002 Enig med perser, her er det butikken som har feil, og da er det bare å ta kontakt med forbrukerrådet så hjelper de deg...helt sikkert!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå