Gå til innhold

Post et bilde av en vakker kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sexy er sjelden vakker.

Vakker kan være, men er ikke dermed sagt det er, sexy.

Vakker er noen ganger fordi det er noe innifra personen som lyser opp. Det ytre er ikke det første man legger merke til, men fordi man kjenner personen så oppfatter man personen som vakker.

Bemerk at TS har bedt om bilder på vakre kvinner. Alikevel er det flere her som poster bilder av stygge, feilproposjonerte damer som skal se sexy ut. Dette er ikke skjønnhet. Det er kun tilgjengelighet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg så slik ut :sukk:

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Gjest nobilian
Skrevet

Synes hun her er vakker, selv om hun ikke helt ser ut til å ha kontroll på hvordan man dusjer.

Her er en annen i samme kategori (vakker, altså..)

Brunetter gjør det for meg..

Gjest nobilian
Skrevet

Sexy er sjelden vakker.

Vakker er noen ganger fordi det er noe innifra personen som lyser opp. Det ytre er ikke det første man legger merke til, men fordi man kjenner personen så oppfatter man personen som vakker.

Bemerk at TS har bedt om bilder på vakre kvinner. Alikevel er det flere her som poster bilder av stygge, feilproposjonerte damer som skal se sexy ut. Dette er ikke skjønnhet. Det er kun tilgjengelighet.

Tungt å tenke seg til om du er mann eller kvinne, ja..

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Synes hun her er vakker, selv om hun ikke helt ser ut til å ha kontroll på hvordan man dusjer.

Her er en annen i samme kategori (vakker, altså..)

Brunetter gjør det for meg..

Jeeezez, jeg må komme veg vekk fra denne tråden....

Du ligger ikke noe tilbake for Katten nobilian..

Gjest Katten.
Skrevet

Nei... Nå.. Huff. Alt for lenge til Madammen kommer hjem igjen :(

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Vakreste kvinne jeg vet om som har levd i vår moderne tid.

Uff, hun som var så ond. seriøst altså...fatter ikke at hun har fått en slik helgen status

Endret av Consensio
  • Liker 2
Skrevet

Jenter med vinger og alt for mye mellomrom mellom øynene... Nam nam!

http://25.media.tumblr.com/tumblr_l3i9a3Lwwe1qamjaqo1_500.jpg

Sexy er sjelden vakker.

Putt sjokoladekaka i søpla og gå deg en tur, så kanskje du også en dag kan bli like feilproposjonert som disse missfostra damene her.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Katten: Hun første med hoftene, er hun ekte eller malt???? :lur:

Skrevet

Katten: Hun første med hoftene, er hun ekte eller malt???? :lur:

Hun er nok ikke ekte, HunterLady, selvom det kunne vært interessant. Enten er det et bilde eller så er det malt... ;) Men selv tror jeg det er en mellomting...

Gjest norah
Skrevet

Sexy er sjelden vakker.

Det at noen har gode gener betyr ike at de er feilproporsjonerte og stygge. Og såvidt jeg kan se er f.eks Kattens bilder(bortsett fra hovedbildet) silikonfrie.

Men her skal du få ei vakker dame med normalstørrelse(dog, igjen, heldige gener);

Laura Catterall

Gjest haien
Skrevet (endret)

Det er et fotografi, bare snakk om ekstreme former. Selvfølgelig er det gjort en del retusjering. Fotografen: http://www.roge.ru/ http://roge-photo.deviantart.com/gallery/

antivirusprogrammet mitt hindret en trojansk hest som resultat av den linken der......bare sånn til info.

Linkene er sjekket i flere browsere og med flere antivirusprogrammer og jeg finner ingen problemer. Siden viser til en profesjonell fotograf og til anerkjente deviantart. Linkene får derfor stå.

Hvis noen andre også får beskjed om en trojaner på denne siden så send meg en privat melding.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
  • Liker 1
Skrevet

Men her skal du få ei vakker dame med normalstørrelse(dog, igjen, heldige gener);

Laura Catterall

Det er ikke sikkert at hu på bildet ditt er noe mer normal/har mer fett enn de andre damene... Folk lagrer fett på forskjellige måte, også har vi jo photoshop de aller fleste bilder idag.

Veldreid og flott dame du slang med. Jeg hadde lett gitt hu en klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...