Gå til innhold

Menn som jakter og mister interessen etterpå!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg undrer meg ofte over hvor raskt menn kan miste eller få interesse for en dame.

Jeg har selv akkurat opplevd å ha en mann som var enormt interessert i meg ( ville være med meg, og tok mye kontakt) og plutselig skiftet han og ble uinteressert i meg. Trolig fordi han "fikk meg".

Er det noen andre her som har opplevd dette?

Sitter med kjærlighetssorg og føler meg mer eller mindre lurt!

Og har noen klart å få han interessert igjen når han allerede har trukket seg unna?

i dette tilfellet syntes han det ble for seriøst og trakk seg unna.

:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt av problemet med å ligge med folk man ikke kjenner?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du at hun ikke kjenner ham?

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg undrer meg ofte over hvor raskt menn kan miste eller få interesse for en dame.

Jeg har selv akkurat opplevd å ha en mann som var enormt interessert i meg ( ville være med meg, og tok mye kontakt) og plutselig skiftet han og ble uinteressert i meg. Trolig fordi han "fikk meg".

Er det noen andre her som har opplevd dette?

Sitter med kjærlighetssorg og føler meg mer eller mindre lurt!

Og har noen klart å få han interessert igjen når han allerede har trukket seg unna?

i dette tilfellet syntes han det ble for seriøst og trakk seg unna.

:/

Det jakt og bytte er jo en naturlig del av oss mennesker.. Catch and relees. Det er jo mange menn som prøver seg bare for å få verifisert at de har mulighet/sjangs.

Av og til er kvinner som faktisk selv er "lystne" litt for "kostbare" og mannen tar det som et nederlag og trekker seg. Selv om han får "tilslag" i etterkant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene, det skal du vite :) De siste fyrene jeg har holdt på med har vært slik. Jeg har vært litt tilbakeholden for jeg ikke har vært sikker på de, men når jeg begynner å like de bedre og vise litt interesse tilbake så mister de interessen. Har snakket med andre jenter og funnet ut at jeg langt i fra er alene. Er mange som har opplevd dette flere ganger. Life goes on ;)

Skrevet (endret)

Du er ikke alene, det skal du vite :) De siste fyrene jeg har holdt på med har vært slik. Jeg har vært litt tilbakeholden for jeg ikke har vært sikker på de, men når jeg begynner å like de bedre og vise litt interesse tilbake så mister de interessen. Har snakket med andre jenter og funnet ut at jeg langt i fra er alene. Er mange som har opplevd dette flere ganger. Life goes on ;)

Mye mulig at kvinnfolk flest ikke klarer å fatte dette.

Men det er faktisk en forutsetning at begge ER interessert og klarer å vise hverandre interesse.

Dette er faktisk ikke bare mannens oppgave.

Er du for tilbakeholden så dreper du den andres interesse og motivasjon.

Men forstå da at det å vise interesse IKKE er det samme som å ha sex.

Sikkert ikke mange som klarer å forstå det heller, tenker jeg.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg kjente han fra før, jeg hjalp han faktisk litt igjennom sorgen fra eksen. Han ville være med meg. Jeg tror han savna nærhet og kos. Jeg holdt tilbake en stund da jeg ikke var trygg på han, men når jeg begynte å stole på han og "gi meg selv" over til han. Så ble han mer distansert med tiden. Da var tanken om å binde seg til meg kjempe skummel og det ville han ikke! Jeg fikk inntrykk av at han i slutten bare ønskte å være "kosevenner" uten å binde oss til hverandre, men når jeg til og med spurte om vi skulle finne på noe en dag, så kom han med "jeg har andre planer".

Greit nok at han ikke ønsket noe seriøst forhold, men når jeg sa vi kunne møtes uten å binde oss ble han fornøyd! Men tok aldri intiativ til å møte meg for det om.

At det går ann å gå i fra å være helt på knærne etter noen (ja, for det var han) til og ikke gidde å ta kontakt med meg omtrent lengre..

Og så er det jo det at vi var "gode" venner før vi begynte å involvere oss, og nå er jo også mer eller mindre ødelagt :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Var venn med han før vi gikk videre. Så kjente han.

Det som er det verste.

Skrevet

Og så er det jo det at vi var "gode" venner før vi begynte å involvere oss, og nå er jo også mer eller mindre ødelagt :tristbla:

En god grunn til å aldri være venner med det motsatte kjønn (når man er heterofil).

Skrevet

En god grunn til å aldri være venner med det motsatte kjønn (når man er heterofil).

Nei, Steinar. Derimot er det en god grunn til å ikke ligge med vennene sine, noe de færreste gjør.

Skrevet

Nei, Steinar. Derimot er det en god grunn til å ikke ligge med vennene sine, noe de færreste gjør.

Og det vet du fordi at?

Jeg tror det er meget sannsynlig at veldig mye rart skjer når en eller begge er/blir single.

Og derfor er det rett og slett ikke smart pga alle skjærene som finnes i sjøen.

Skrevet

Og det vet du fordi at?

Jeg tror det er meget sannsynlig at veldig mye rart skjer når en eller begge er/blir single.

Og derfor er det rett og slett ikke smart pga alle skjærene som finnes i sjøen.

Jeg har aldri hatt sex med en venn, men jeg har en oppfatning av at hvis vennen er verdt å samle på, så holder de fleste igjen fra å ha sex med ham, fordi det kan ødelegge. I alle fall har jeg tenkt sånn selv. Men jeg vil ikke være med deg å spore av denne tråden.

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex med en venn, men jeg har en oppfatning av at hvis vennen er verdt å samle på, så holder de fleste igjen fra å ha sex med ham, fordi det kan ødelegge. I alle fall har jeg tenkt sånn selv. Men jeg vil ikke være med deg å spore av denne tråden.

Vel, jeg kan garantere deg at ikke alle andre er like fornuftig som du tenker.

Jeg kan også garantere deg at du ikke skal være helt sikker på at du vil være like fornuftig som du tror i en fremtidig situasjon.

Jeg har nemlig sett dette på nært hold selv.

Ferdig avsporet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...