Gå til innhold

EEEEEEndelig orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå har jeg endelig opplevd min første orgasme :lol:

Ble slikket og slikket og slikket av min nye kjæreste. Han er helt enorm :wink:

Så kom den da, denne dypt etterlengtede følelsen av en enorm nytelse :lol:

Og jeg må virkelig si at jeg har gått glipp av mye med mine tidligere tøm og røm kjærester :evil:

Nå skal vi lete etter G-punktet inni meg, har kjent det noen ganger, men ikke nok til en eksplosjon. Gleder meg sykt til at dette bare skal bli bedre og bedre :D

Føler at alder har litt å si for både hvordan menn er, og hvor mottakelige kvinner er. Jeg er 24 og han er 35. Har tidligere vært sammen med dem på min egen alder.

AHHHHH livet er godt dere :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gratulerer! Vil du mere? Jeg er ikke member of "tøm og røm" i det hele tatt, jeg elsker å utforske jentekroppen så lenge du orker, like gamle er vi også ;) Neida jeg tuller bare, synes det er kjempeflott at du fikk deg en body shaker.

Bør du kjøpe deg en bra vibrator kanskje? Tror jeg ville kjøpt en hvis jeg var deg...Tenk litt på det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Gratulerer! Deilig eller??? Lykke til med "the Quest for the G-spot" Har du først fått en, kommer de som perler på en snor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...