AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 På fredag fikk jeg mail om at den var sendt, på mandag kom den på døra. Det tror jeg må kalles rask levering;) Iallefall, den er nydelig! Jeg har egentlig vært litt skeptisk til å bestille fra ebay siden jeg hørt om flere med dårlig erfaring. Kjolen er helt fantastisk flott. Den er litt for stor, det er det eneste, men det er jo ikke vanskelig å fikse på. Stoffet virker solid, og alle detaljene er nydelige:) så nå er jeg veldig fornøyd ja :D
Anglofil Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Gratulerer så mye, kjøpe min også gjennom eBay! Mvh Yvonne
miemor Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Gratulerer med kjole! Gleder meg til å titte på kjoler selv!!! *miemor*
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Ååå jeg har også kikket så mye på Ebay men jeg finner jo ingenting! Jeg føler at mine store meloner ikke vil passe inn i noen av de "tubetopp-brudekjolene" som de har der. Jeg har lyst på en billig kjole.. men så sier min forlover,"nei nei, ikke på internett, noe av sjarmen er jo å gå å prøve i butikk så er du sikker på at det passer og at du har de i nærheten". Det er jo sant som hun sier.. men likevel... Uansett! Kos deg med kjolen!
Anglofil Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Nja, det er vel hva man selv foretrekker, jeg er glad jeg slapp prøvingen. Jeg sendte bare inn målene mine, så sydde de kjolen etter mine mål. Den passet/passer meg perfekt, og glad jeg valgte å gjøre det på den måten. Mvh Yvonne
Lulilelu Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Jeg kommer til å prøve kjoler i butikkene for å finne hvilken type kjole som passer meg best. Man kan syns noe ser utrolig fint ut på henger eller på en modell men som ser helt forferdelig ut på deg selv, og omvendt. Det finnes jo så mange forskjellige topper, snitt, størrelse på skjørt osv. Så når jeg har funnet type og evt "min kjole" så er det å begynne å lete på internett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Ååå jeg har også kikket så mye på Ebay men jeg finner jo ingenting! Jeg føler at mine store meloner ikke vil passe inn i noen av de "tubetopp-brudekjolene" som de har der. Jeg har lyst på en billig kjole.. men så sier min forlover,"nei nei, ikke på internett, noe av sjarmen er jo å gå å prøve i butikk så er du sikker på at det passer og at du har de i nærheten". Det er jo sant som hun sier.. men likevel... Uansett! Kos deg med kjolen! TS her. Jeg prøvde først i butikk slik at jeg visste hvilken type kjole jeg ville ha Så det er fullt mulig å gjøre begge deler;) Dessuten er det du som bestemmer, ikke din forlover;)
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #9 Skrevet 2. mars 2011 Nja, det er vel hva man selv foretrekker, jeg er glad jeg slapp prøvingen. Jeg sendte bare inn målene mine, så sydde de kjolen etter mine mål. Den passet/passer meg perfekt, og glad jeg valgte å gjøre det på den måten. Mvh Yvonne Kan jeg stille deg noen spørsmål? Hvor bestilte du fra? (Vet jo e-bay, men du skjønner hva jeg mener) Var stoffet like god kvalitet som originalene? (har forstått det slik at du har en maggie sottero)
Anglofil Skrevet 2. mars 2011 #10 Skrevet 2. mars 2011 Kan jeg stille deg noen spørsmål? Hvor bestilte du fra? (Vet jo e-bay, men du skjønner hva jeg mener) Var stoffet like god kvalitet som originalene? (har forstått det slik at du har en maggie sottero) Selgeren finnes ikke på ebay lenger, dessverre. Men ja, kjolen var i svært god kvalitet, nydelig stoff. Om det var like god kvalitet er jeg faktisk usikker på da jeg aldri har prøvd en orginal Maggie Sottero-kjole, men jeg klarer ihvertfall ikke å finne noen feil i stoff eller arbeidet som er lagd ned i den. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Kan jeg stille deg noen spørsmål? Hvor bestilte du fra? (Vet jo e-bay, men du skjønner hva jeg mener) Var stoffet like god kvalitet som originalene? (har forstått det slik at du har en maggie sottero) TS her. www.landybridal.com eller asapbay på ebay tror jeg det var. Seriøs selger, rask på svar, og veldig hyggelig:) Jeg har også en "Maggie Sottero" kjole. Jeg har prøvd orginalen i butikken, og jeg er veldig imponert over resultatet. Kjolen jeg har valgt har en del detaljer på overdelen, og jeg forventet at det kom til å bli litt anderledes på den jeg bestilte. Jeg ser ingen forskjell, jeg kjenner ingen forskjell..Kanskje en proff ville sett forskjell? Jeg vet ikke. Men når jeg ser på bilder av orginalen og den jeg har fått, så vet jeg nesten ikke hvem som er hvem
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #12 Skrevet 2. mars 2011 Selgeren finnes ikke på ebay lenger, dessverre. Men ja, kjolen var i svært god kvalitet, nydelig stoff. Om det var like god kvalitet er jeg faktisk usikker på da jeg aldri har prøvd en orginal Maggie Sottero-kjole, men jeg klarer ihvertfall ikke å finne noen feil i stoff eller arbeidet som er lagd ned i den. Mvh Yvonne TS her. Min virker også å være i veldig god kvalitet. Heldigvis:) Den tåler definitivt en hel bryllupsdag
Skylines Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Var inne å så på siden til landybridal.com nå. Hvordan gjør dere det når dere bestiller? Gjør dere det via ebay eller hjemmesiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå