Tjorven Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Ja, så var det bare 4 jenter igjen i ungkaren, og personlig synes jeg ikke det er så fryktelig spennende lenger. Jeg synes det er litt opplagt hvem både Andreas og Max kommer til å velge jeg da... Er temmelig sikker på at Andreas velger Tess og at Max velger Marie L. Det ville overraske meg stort om noe annet skulle skje! Hva tror dere? Hvem ender opp sammen? Og tror dere det blir frieri?
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Tror det samme som deg. Tror ikke på oen frierier. Hvis det skulle komme ett må det jo være fra Max..
Gjest Labello Skrevet 28. oktober 2003 #3 Skrevet 28. oktober 2003 Spenningen over? -det samme tenkte jeg i går da jeg så programmet. Vet dere om den amrikanske ungkaren/ungkarskvinnen skal gå igjen? Syns faktisk det var mer underholdende enn den norske.
Arwen Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Det amerikanske skal gå på dagtid snart igjen - men bare reprisen da. Tror de sender den første igjen..
blå Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg heier på Katrine til det siste jeg da.......Håper han velger henne.
Musemor Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Virker ganske opplagt nå ja... Men er han fornuftig velger han Kathrine, tror egentlig de passer bedre sammen. Virker som om han liker personligheten hennes og utseendet til Marie L.
Gjest Madam Felle Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg var ganske sikker på Marie til jeg så denne episoden. Er ikke så sikker lengre, det kan gå begge veier, for jeg tror ikke hun er like forelsket som han er, og det tror jeg han vet. Så vi får vente å se
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #8 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tror at hvis Kathrine sier rett ut til Max at hun er forelsket i han - så velger han henne. Han sier jo selv at de passer så godt sammen - han har vel egentlig aldri sagt noe sånt om Marie L... Der er han bare yr i kroppen, der.. Men Andreas velger nok Tess, ja!
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #9 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tror at sendingene er klippet til, slik at seerene ikke skal være sikre på hvem han velger. Kanskje har ungkarene vist en klar interesse for en av jentene uten at det har blitt vist? Kanskje "lurer" de oss trill rundt og viser episoder der ungkarene er veldig close med den de IKKE velger, for å få oss til å tro at han velger henne? Forøvrig har jeg ikke fulgt så godt med på den norske ungkaren, men har sett et og annet program.
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #10 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tror at sendingene er klippet til, slik at seerene ikke skal være sikre på hvem han velger. Kanskje har ungkarene vist en klar interesse for en av jentene uten at det har blitt vist? Kanskje "lurer" de oss trill rundt og viser episoder der ungkarene er veldig close med den de IKKE velger, for å få oss til å tro at han velger henne? Helt enig. Og godt sagt. Det er lett å glemme når man er helt "inne" i serien...
punkyB Skrevet 28. oktober 2003 #11 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg også synes det er litt for opplagt at det blir Tess og Marie at det da er sannsynlig at rett og slett resultatet blir et annet. (hvis ikke Imari har noe inside-info til oss da.......) Er jo masse spekulasjoner på TV-Norges forum da http://www.tvnorge.no/phpBB/viewforum.php?forum=23&0
@lfa Skrevet 28. oktober 2003 #12 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg for min del, håper Max ikke velger Kathrine. Er så møkka lei av alle "du er en mann man tar med hjem", "du er en mann man får barn med", "du er en mann man gifter seg med" uttalelsene. For det finner man jo ut etter 3-4 singeldater... Men, på den andre siden... Jeg har ikke sansen for Max heller, så slik sett passer de kanskje godt sammen.
Gjest lmari Skrevet 28. oktober 2003 #14 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg prøver fremdeles febrilsk å finne noe sladder om hvem han velger, PunkyB!
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2003 #15 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg tror at sendingene er klippet til, slik at seerene ikke skal være sikre på hvem han velger. Kanskje har ungkarene vist en klar interesse for en av jentene uten at det har blitt vist? Akkurat DET har jeg holdt en lang og (u)engasjerende tale om til kollegaene mine i dag. Vi spekulerer så det griner! (og så syntes vi , jentene ihvertfall, at Marie har ALLLLT for hvite tenner...)
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #16 Skrevet 28. oktober 2003 Så du er enig med meg altså, Mie? Dette må være den aller første gangen at vi faktisk har samme mening om en ting :blunke: . Og du kan banne på at vi har rett. Ungkarene velger sikkert en av servitrusene på restauranten de skal spise på under den siste daten
pusla Skrevet 28. oktober 2003 #18 Skrevet 28. oktober 2003 Tror de klipper i vilden sky ja, la merke til det når Lene kommenterte at Andreas og hun Heidi så ut som et lite kjærstepar. Da har de passet på å vise Max og Marie L, sånn at det ser ut som det er de to hun kommenterer. Og de bestemmer visstnok rekkefølgen på rosene også. Så skulle ikke forundre meg mye om Max velger Kathrine likevel, håper iallefall det. Han sa jo at de hadde mye seriøst å prate om, mens med Marie L. satt de mer og nøt øyeblikket... Er forresten enig i at Marie L. har noen unaturlig hvite tenner.
Tjorven Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #19 Skrevet 29. oktober 2003 Helt enig. Og godt sagt. Det er lett å glemme når man er helt "inne" i serien... Håper virkelig det stemmer også! Forøvrig håper jeg at Max velger Kathrine egentlig...synes liksom en norsk ungkar skal ende opp med ei norsk jente jeg da....
Gjest Lady-M Skrevet 29. oktober 2003 #20 Skrevet 29. oktober 2003 Akkurat DET har jeg holdt en lang og (u)engasjerende tale om til kollegaene mine i dag. Vi spekulerer så det griner! (og så syntes vi , jentene ihvertfall, at Marie har ALLLLT for hvite tenner...) Skulle ønske jeg hadde så hvite tenner jeg... Synes Marie L er fantastisk vakker, men har på følelsen at Max velger Katrine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå