Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at define har fått et nytt volumprodukt. Det er på en liten rød flaske, og ser ut som en type pudder. Noen som har prøvd det? Funker det bra? Bruker dust it nå, men er på jakt etter noe bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en del kunder som kjøper Define sin ja, men også Lee Stafford.

Skrevet

Nå har ikke jeg forsøkt andre hårpudder enn dette fra Define, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes det er et godt produkt. Får masse volum, og med litt spray på toppen holder det seg fint. Om det begynner å bli litt slapt er det bare å rufse det opp igjen!

Minuset er at man må passe på å ikke ha i for mye pudder, da kan håret bli litt "grått" og se ut som at det ikke er vasket på 4 uker. :ler: Jeg trenger også to shamponeringer for å få det ut.

Skrevet

Jeg har det pulveret, men har delte meninger om det. Altså, synes det funker helt greit i forhold til volum, men siden jeg ikke liker å ha noe i hodebunnen på den måten er jeg ingen fan. Men har ikke prøvd noe annet heller, bortsett fra shampo pg balsam, så kan ikke sammenligne med noe annet :)

Skrevet

Sammenlignet med dust it synes jeg ikke det er noe særlig. Det gir bra med volum, men håret kjennes helt tovet ut, og det er forferdelig vanskelig å vaske ut. Da foretrekker jeg dust it, som gir meg likt volum men gjør at håret mitt fremdeles kjennes ut som hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...