AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg trenger et par høyhælte sko, som er gode å gå i. Det er faktisk så viktig at de er gode, at utseende er nummer to! (skal gå på de lange dag). Er det noen som kan anbefale et (generelt) godt merke, eller en butikk i oslo/drammen som har go service og kan hjelpe med dette=?
Gjest riotgrrrl Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Du kan jo sjekke ut merket Camper. De har behagelige sko av god kvalitet, som regel med 4-5 cm hæl. Jeg har disse og disse. Bruker de stort sett hver dag, og har aldri fått vondt i føttene av dem, selv ikke etter en hel dag på jobb og skole etterfulgt av en liten bytur, alt i samme sko.
gladidag Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Rieker, selges på skoringen. Kanskje ikke så fancy men god såle;)
kamela Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Anbefaler Ecco. Har pumps med 5 cm hel (litt tykk) og god såle.
Gjest riotgrrrl Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Hvor får jeg tak i camper? På siden jeg linket til kanskje?
mirrmurr Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Jepp! Av en eller annen grunn virket ikke linken på PC'n min og var for trøtt til å legge merke til det! Men på gubbens Pc gikk det strålende! Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå