loveyou Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 er det noen som har prøvd ut ''eucerin anti-redness''? funker den? eller vet dere om noen andre anti redness produkter som fungerer. helst noe som kan kjøpet på apoteket og ikke må bestilles fra internett.
mirrmurr Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Beklager... Jeg har slitt med rødhet i åresvis uten at noe har hjulpet. Ble til slutt så lei at jeg klaget til legen over det og han satte med på kur med antibiotika og salve (begge på resept) . Har rosaeca, men mange som har det starter med at man "bare" er "litt rød" i ansiktet, og så blir det verre og verre...... 1
HenrietteH Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Anbefalinger: Babor : Calming Sensitive serien Decleor : Rose D`Orient serien Make Up som skjuler rødhet: Grønn Concealer, har skrevet om to gode produkter her: http://henriettehodne.blogg.no/1295458739_primer_som_dekker_rdh.html Hilsen Henriette
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 er det noen som har prøvd ut ''eucerin anti-redness''? funker den? Jeg liker den godt, men du må huske å "skrubbe" huden først, ellers blir det stygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå