Gå til innhold

Hjelp! Overnatting for oss og gjester i Tønsberg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle aktuelle lokaler vi har funnet i Oslo er opptatt på de aktuelle datoene våre, dermed flytter vi hele bryllupet til Tønsberg.

Men da må vi ha innkvartering til gjestene som ikke kommer fra Tønsberg, minimum 7 stk, + oss selv på bryllupsnatten (vil ikke tilbringe den på kammerset hos Svigers! :ler: ).

Trenger altså tips til billige hotellrom eller lignende, og bryllupssuite eller et ok rom til oss (gjerne med boblebad...) Skal selvfølgelig sjekke gule sider og ta en ringerunde, men veldig fint om noen har noen tips så jeg har et utgangspunkt!

Skrevet

Engø Gård skal jo være veldig flott og intimt for slike ting, men at det er billig vil jeg vel ikke påstå..... Ring dem og hør da vel! Eller sjekk linken;

http://www.engo.no/

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Vi skal ha festen på Gimle regner vi med, så vi vil helst holde oss i Tønsberg sentrum, eller nærområdet der. Og ikke så dyrt helst, vil ikke at gjestene skal måtte bruke masse penger på overnatting. De skal selvsagt få velge selv hvor de vil bo, men vi tenkte å komme med noen forslag og ca-priser til dem.

Skrevet

Er det ingen Tønsberginger her da?? Som har tips?

Skrevet

*Åpner skapet og går ut*

Ja, jeg er fra Tønsberg! Men må inrømme at jeg aldri har overnattet på hotell i min egen by!:ler:

Mitt råd er som du nevnte selv, å søke på gule sider. Der vil du se at det ikke er så mye å velge mellom. ..

Hvis jeg skal rangere etter det jeg tror med tanke på pris og standard ville listen blitt slik. (Begynner med det rimeligste)

Vandrehjemmet.

Hotel Maritim (vet ingenting om standard)

Grand Hotel (sikkert OK...)

Rica Klubben og Hotel Brygga tror jeg stiller likt (tror det er bra hoteller begge to) men jeg ville nok ha valgt Hotell Brygga selv, da det er et nyere hotell.

Skrevet

Vi flyttet også bryllupet fra oslo!

Da anbefalte vi Hotel Maritim til våres gjester, da det var billig og helt greit. Satte opp de forskjellige hotellene i byen + telefon nr. så gjestene kunne ringe rundt selv. Var bare noen av gjestene som valgte maritim, de andre tok det nye hotellet til han Arthur Bucart (eller hvordan det skrives.

Når det gjelder brude suite ville jeg IKKE valgt brygga hotell. For det første var det trangt og lite bad, for det andre var prisen 3500!

Skulle egentlig ha valgt hotel klubben, men det var fullt.

Lykketil da!

Cloe

Gjest Marit logget seg ikke inn
Skrevet

Hotell Maritim er ganske greie priser ja. Jeg skal velge Hotell klubben jeg da(tror jeg i alle fall :briller: ) Vi får egentlig med bryllupssuite på det hotellet som vi skal ha festen på. Men vi vil ikke det pga da kan man oppleve mye rart tror jeg :sjarmor: Joda også var det ikke noe fint. :roll:

Ring rundt på hoteller i tbg og spør. Brylupssuiten på Hotell klubben var 2500 kr for et par år siden(Nei jeg giftet meg ikke da men skal gifte meg til sommeren, vi utsatte det litt ser du;)) Så jeg ville bare ringt rundt jeg da.

Gjest puttelure
Skrevet

VI skal ha bryllypet vårt på Gimle på Teie, og bryllypssuite på Grand Hotel i Tønsberg til kr 1000,- for en natt! Og det er med boblebad!

Pga at vi bestilte så tidlig fikk vi så god pris. Det inkluderer selvfølgelig frokost.

Vi kikka på "kulturhuset" (hotellet), det er nytt og fint, men veldig små suiter... (til 2100,-). Skulle egentlig få "Dizzie-suiten" på Hotel Klubben, men de tabba seg ut og reserverte det til en annen, sånn at jeg ikke fikk det likevel....derfor gadd jeg ikke bruke dem...dårlig service!!!

Ellers går det jo an å overnatte på Flycafeen eller Borge Hotel (på Husøysund)

Lykke til!

Når skal dere gifte dere forresten?

Hilsen Puttelure

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...