Gå til innhold

Forslag til innmarsj, utmarsj, og sang i kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til innmarsjen, utmarsj og sang i kirken. Jeg har selv tenkt "I finally found someone" med barbra streisand og bryan adams eller "a whole new world" som innmarsj.. klarer ikke å bestemme meg helt enda..

Har lyst å høre noen andres forslag? =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha noen (venner/bekjente/innleide musikere) som spiller for deg, eller skal du ha musikken på lydanlegg?

Hør evt med organisten hvilke muligheter som finnes.

Selv hadde vi tradisjonsmusikk på orgel til inngang og utgang, jeg er mest vant til dette, og da begrenser det seg med type musikk.

Skrevet

Har dere noen forslag til innmarsjen, utmarsj og sang i kirken. Jeg har selv tenkt "I finally found someone" med barbra streisand og bryan adams eller "a whole new world" som innmarsj.. klarer ikke å bestemme meg helt enda..

Har lyst å høre noen andres forslag? =)

Ring organisten og hør. De har oversikt over det meste og kan veilede deg, også når det gjelder å finne solister/ekstra musikere hvis du vil ha det. (Husk at all musikk i kirken skal godkjennes av organist og prest.)

Skrevet

Har to bekjente av meg som skal synge duett.. =) Men vanskelig å velge. Har hørt den "i finally found someone" i et annet brylupp, så den va jo ganske fin da. ååh. visste ikke at de måtte godkjenne musikkvalgen =S

Skrevet

Har to bekjente av meg som skal synge duett.. =) Men vanskelig å velge. Har hørt den "i finally found someone" i et annet brylupp, så den va jo ganske fin da. ååh. visste ikke at de måtte godkjenne musikkvalgen =S

Det pleier ikke være et problem å få det godkjent, altså, men i alle tilfeller må du få det gjort så du ikke får noen ubehagelige overraskelser rett før bryllupet. Snakk med organisten (særlig hvis h*n skal spille), så vet du at alt er i orden.

Går nok kjempefint, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...