Gå til innhold

Is på fire hjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å handle fra disse isbilene som kjører rundt i store deler av sentrale strøk i dette landet? Hva syns du om utvalget og kvaliteten? Favoritter? Og i tilfelle du har lyst til å ta en titt:

http://www.hjem-is.no/Default.aspx?ID=1671

p.s. er det ikke en bil til som kjører rundt? Hva heter den? :klo:

Jeg vet at det også selges matvarer fra disse bilene. Noen som har testet dette? Kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anjelika
Skrevet

Den andre bilen heter Den Norske Isbilen eller noe sånt (et stikk til svensk-danske hjemis) og spiller for sikkerhets skyld Griegs norge rundt theme. Problemet er at det er umulig å lokalisere hvor lyden kommer fra der jeg bor, så jeg har gitt opp å kjøpe her i Oslo.

Der jeg vokste opp og bare hadde en gate å løpe opp og ned og lete etter isbilen i så kjøpte vi masse Hjem-IS (var den eneste isbilen da). Synes ikke fløteisen er den beste, men de hadde en jææævla god is som het Logo-is og var noe sorbetaktig vannis med mangosmak. Den gikk jo ut av sortimentet da, jeg måtte sjekke nå om den har gjort comeback men akk.. Det var iallefall en veldig god vannis, hvis de har noe lignende nå ville jeg testet det:)

Skrevet

Jeg kjøper av og til fra den norske isbilen. De har god norsk fløteis! De har også en del smaker som ikke finner andre steder... Og kjøper man noen av "sparepakkene" får man mye for pengene.

Hjem is har jeg sluttet helt med, den melkeisen har en grusom ettersmak!

Skrevet

Er bilene pålitelige i sine kjørerunder hos dere? Jeg har opplevd at de kommer sånn omtrentlig når de vil. Sms-tjenesten funker heller ikke som den skal. Altså er det vanskelig å beregne å være hjemme når de kommer forbi. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...