AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Noen som har tips til en fin fersken fargen lipgloss som gir en del farge?
Yasi Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Min metode, som etter min mening gir best resultat, er å bruke en nude leppestift etterfulgt av en blank/babyrosa lipgloss. Favoritten er for øyeblikket MAC sin creme D'nude og en hvilken som helst lipgloss (bruker ample pink fra MAC).
BeautyFuzz Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 En fin litt fersken farget lipgloss er MAC Love Nectar, den er helt nydelig over MAC Shy Girl leppestift Begge er litt fersken/aprikos farget
hufsa! Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 En fin litt fersken farget lipgloss er MAC Love Nectar, den er helt nydelig over MAC Shy Girl leppestift Begge er litt fersken/aprikos farget Godt mi har du Malin,for du har prøvd det meste ;-)Passer meg perfekt,lurer jeg på noe så går jeg rett på bloggen din.
BeautyFuzz Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Godt mi har du Malin,for du har prøvd det meste ;-)Passer meg perfekt,lurer jeg på noe så går jeg rett på bloggen din. Awww :D Så koselig å høre da
HenrietteH Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Enig med Yasi, supert med en leppestift først, så lipgloss etterpå, for å også få en sterkere farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå