AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Nå føler meg litt dum her, men hvor er egentlig midt i stekovnen? Jeg har en stekovn med fire sånne spor for å sette inn langpanner. Setter jeg den nest nederst så er det to hakk i gjen til øverst i ovnen og setter jeg den nest øverst så er det to hakk i gjen til bånnen. Så hbor er egentlig midten her? Er det på det nest øverste sporet, eller det nest nederste?
Kvist Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 I de ovnene jeg har hatt har jeg brukt nest nederst når det sto midt i ovnen. I svigermors ovn derimot må man bruke nest øverst, for der er varmen litt annerledes fordelt. Svaret er altså, sett den nest nederst og prøv. Blir det for mye stekt under før det er ferdig oppå, ja da flytter du den opp et hakk. Ovner er forskjellige.
hufsa! Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 He he,jeg setter det nest nederst,når jeg steker noe mitt i ovnen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Har ikke de fleste over et mellomrom i midten? Vet ikke om jeg hadde klart "midt i ovnen" uten den veiledningen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå