AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Vi trenger en ny seng, den gamle er utslitt. :gjeiper: Men det er så dyrt, de billigste jeg har sett på er til 10000 kr, så jeg har skjønt at jeg ikke kommer under det. Vi vil helst ha 180 cm bred seng. Har du noen anbefallinger til meg?
Henkie Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Ja. IKEA! Vi hadde en dyr kontinentalseng fra Jensen, og byttet til IKEA for 2 år siden. Den er fantastisk! Vi er kjempefornøyde. Dessuten kan du fritt teste senger fra IKEA i 90 dager med full returrett. Noen klager på IKEA senger ser jeg, men de har som regel kjøpt de billigste som finnes der, og det er nok ikke så lurt. Vår kosta ca 9000 og den er 180x200cm Endret 2. mars 2011 av Henkie
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Håpløst å anbefale en seng. Det avhenger av hvor tung man er, hvordan man ligger når man sover, varm/kald osv. Sjekk madrasstesten på Ikea sine nettsider.
TheaH Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Jeg hadde iallefall ikke spart penger ved madrasskjøp. Vi hadde i noen år en billig kontinentalseng fra Bohus eller Skeidar, husker ikke hva den heter, men den var blå og hvitrutet, og veldig myk. Denne måtte vi rett og slett bytte ut da både jeg og mannen ble dårlig i ryggen av den. Nå har vi en Wonderland Windsor kontinentalseng og det er det beste kjøpet vi noen gang har gjort. Har hatt den i snart ett år, og vi har ikke merket noe mer til ryggplagene. Den er slik at min del av sengen har en madrassfasthet mens mannens del har en annen Nå har vi ikke Ikea i nærheten av der hvor vi bor, så å kjøpe Ikea-seng var uaktuelt for vår del. Men har hørt at madrassene derifra har fått mye skryt.
Sola^ Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Hadde rimelige IKEA fjær-rammemadrasser...og etter 2 år bytta me dei ut pga. dei var nedsunken og dårlege. Kan vere andre av IKEA sine senger er fine, men me var ikkje fornøyd med våre. Har Jensen nå med pocketfjærer. Eg synes den gynger litt mykje når mannen flytter på seg, men ligger godt i den sånn ellers.
Henkie Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Håpløst å anbefale en seng. Det avhenger av hvor tung man er, hvordan man ligger når man sover, varm/kald osv. Sjekk madrasstesten på Ikea sine nettsider. Helt enig. Veldig individuelt, og IKEA har senger for de fleste vekter, ønsker og kroppsfasonger. Prisene der er uansett bra, og husk at du kan ja sengen hjemme på prøve i 90 dager. Venner av oss prøvde 3 modeller, før de fant en ikeaseng som passet dem. Nå er de kjempefornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå