Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvilket telefon abbonoment anbefaler dere???

Jeg står som eier på to telefoner (forskjellige bruker, men på grunn av kreditt står jeg som eier på begge...)

Jeg har tele2 sheriff, så kan ikke ha telefon nr.2 på dette...

Hadde Ludo mobil terningkast 6 som nå får månedspris - tenker derfor å bytte dette... Vurderer onecall, men mener å huske at man måtte betale oppstartsavgiften på Onecall faktura... (ikke store utgiften, men kan jeg ha gratis telefon tar jeg helst det...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppstartsavgiften er 59 øre pr smtale, skal ringe en del før det blir noe av den. De sender vel heller ikke ut regning med mindre du går over et visst beløp, eller etter et visst tidsrom (det som kommer først av de to).

Men du kan jo alltids plotte inn forbruket ditt her:

http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden

Velg mobiltelefoni i toppmenyen.

Så får du greit svar på hva som er billigst.

Skrevet

Jeg har OneCall og kan ikke huske noen oppstartspris?

AnonymBruker
Skrevet

Det er blitt en startpris på One Call.

Derfor byttet jeg til Ludo mobil terningkast 6.

Tenker på å bytte igjen jeg også - pga månedsavgiften Ludo kommer med nå..

Skrevet

Anbefaler deg Talkmore Link! Min mor har dette da hun ikke bruker moben så mye, hun har regninger på ca 40,- i måneden.

Skrevet

Anbefaler deg Talkmore Link! Min mor har dette da hun ikke bruker moben så mye, hun har regninger på ca 40,- i måneden.

Bifalles!

"Talkmore link" og en fullpristelefon (uten binding)

Skrevet

Rart jeg ikke hadde oppstartspris da, når jeg skaffet meg OneCall for en måned siden. :)

Skrevet

Hmm, så vidt jeg klarer å lese ut av vilkårene til onecall faktura så er 120 minutter inkludert, ser ikke at det står at man skal betale oppstarts avgift - kanskje den forsvant igjen???

Skrevet

One Call kommer som nr to etter Tele2 Sheriff, så er nok det abonnemanget du bør velge hvis du ringer lite.

Kopiert fra Telepriser ang oppstartavgift på One Call faktura:

Generell informasjon Med One Call Faktura betaler du ingen månedsavgift, og du får du 120 ringeminutter og 90 SMS inkludert hver måned. Oppstartsavgift er 0,59 for alle samtaler. Samtaler til mobilsvar er gratis innenfor inkluderte minutter - du betaler kun oppstartsavgift. Det er gratis å overføre ditt eksisterende mobilnummer til One Call. Nytt nummer koster 199,-.

Skrevet

One Call kommer som nr to etter Tele2 Sheriff, så er nok det abonnemanget du bør velge hvis du ringer lite.

Kopiert fra Telepriser ang oppstartavgift på One Call faktura:

Generell informasjon Med One Call Faktura betaler du ingen månedsavgift, og du får du 120 ringeminutter og 90 SMS inkludert hver måned. Oppstartsavgift er 0,59 for alle samtaler. Samtaler til mobilsvar er gratis innenfor inkluderte minutter - du betaler kun oppstartsavgift. Det er gratis å overføre ditt eksisterende mobilnummer til One Call. Nytt nummer koster 199,-.

Jaja, da kommer det jo helt an på hvilket abonnement (som det skrives) man velger. Jeg har ingen oppstartspris på samtalene mine.

Skrevet

Jaja, da kommer det jo helt an på hvilket abonnement (som det skrives) man velger. Jeg har ingen oppstartspris på samtalene mine.

Åh - hvilket abonnemang har du?

Jeg titter selv etter nytt abonnement..

Skrevet

Jeg har OneCall Grunnpakka. Bruker ikke mobilen så mye, så passer ypperlig for meg! Er bare oppstartspris på samtaler etter at du har brukt opp pakka.

Skrevet

På Onecall faktura er det oppstartsavgift. Men ringer du lite, så blir du ikke akkurat fattig av det.

AnonymBruker
Skrevet

Leste for litt siden at OneCall er ute i hart vær, da de sliter med kundeservice. 65 i kø osv, leste om det på Tv2 hjelper deg sine sider.

Skrevet

Det var Chess. Men hvem ringer kundeservice hver dag, da? Dessuten har One Call tilbakering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...