AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Nå er jeg ganske irritert. Sjefen har bedt oss om å bytte vakt hvis man er syk. Eventuelt ta ut ferie. Syns det er merkelig av en sjef å foreslå noe sånt, og ingen tør å si han i mot. Har han lov til å si dette? Og må vi følge det? Jobber i kommunen.
Tullepia Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Nå er jeg ganske irritert. Sjefen har bedt oss om å bytte vakt hvis man er syk. Eventuelt ta ut ferie. Syns det er merkelig av en sjef å foreslå noe sånt, og ingen tør å si han i mot. Har han lov til å si dette? Og må vi følge det? Jobber i kommunen. Reinspikka tull! Ta kontakt med fagforeningen så dere får satt sjefen på plass. 1
Vera Vinge Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Har dere ikke en tillitsvalgt på arbeidsplassen? Jeg gidder ikke å søke opp paragrafer, men dette kan han med stor sikkerhet ikke pålegge dere.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Høres ut som det bare er en sjef som ikke vil ha ekstraansvaret med å finne vikarer hvis noen av de ansatte blir syke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå