Uni Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har stadig slitt med søvnen i en lengre tid, fordi jeg er gira på en som jeg ikke klarer helt å tolke. Kall ham O.G. Først tenkte jeg at jeg ikke hadde kjangs og prøvde å glemme ham, så klarte jeg ikke det og flørta med ham, da så det ut som jeg hadde kjangs likevel og ble gira, og nå har jeg grubla så mye at jeg ikke vet om jeg skal gi opp eller være tålmodig med ham. Forhistorie: Vi har brukt mye tid på hobbyaktivitet over internett i flere år, vi har alltid hatt en god tone, kommet godt overens, vært enige om det meste, hjulpet hverandre med praktiske og teoretiske problemer etc. Han bor på Sørlandet og jeg på Østlandet, vi har ikke truffet hverandre ennå men vi møtes på et arrangement nå til våren. Selv ville jeg reist til ham og vurdert å flytte til ham, om det ble noe mellom oss. Jeg hadde kjæreste og samboer inntill januar i år, samtidig som jeg begynte å åpne øynene for O.G for over et år siden. Jeg slo opp med sambo, men ikke fordi jeg var interessert i O.G. Litt før jeg slo opp med sambo så fortalte jeg O.G at jeg tenkte mye på ham. Jeg sa jeg sleit med å sove pga jeg tenkte på ham, og jeg sa at problemet mitt kunne løses hvis han sa han det var ubehagelig å høre at jeg tenkte så mye på ham. Reaksjonen hans var ca "Hæ? Oi. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det kom brått på... Har ikke du type da?" Jeg svarte at jeg hadde prøvd å fortelle det på mindre brå måter, som ikke var vellykkede, og at jeg ikke klarte å slutte å være interessert selv om jeg hadde kjæreste. Hvorpå han svarte ca "Hm jeg synes det er mer smigrende enn ubehagelig, å høre at du tenker på meg. Jeg har ikke pleid å se på deg som mer enn en venn, du bor på østlandet og jeg har ikke møtt deg ennå, så jeg tror det er lurest å la ting være som de er." Jeg tenkte at han ikke var interessert, og sov bra en periode mens jeg prøvde å glemme ham. Etter dette fortsatte vi å prates jevnlig som om ingenting var hendt. ca 3 uker senere sleit jeg med å sove igjen, fordi jeg tenkte for mye på ham igjen. Jeg husker ikke hvorfor jeg syntes det var en god idè, men på natta sendte jeg ham en melding med ca "Jeg får ikke sove! *lick*". Reaksjonen hans var "Hva! Sextrakasering!". Fra hvordan jeg kjenner ham så er jeg ~80% sikker på at det var ment spøkefullt. Så jeg svarte ca "*adore* bedre?" Hvorpå han svarte "bedre:)" Mellom hver gang han har svart på en av disse meldingene, så har det alltid tatt minst 5 timer, mens han normalt svarer atskillig mye raskere. Det virker som han grubler mye på hva han skal svare. Jeg mistenker at han er sjenert med "damer". Vi prates fortsatt jevnlig som om ingenting har skjedd, ingenting tyder på at han er ukomfortabel med å være "rundt" meg. Det er ca 2 mnd til arrangementet vi kommer til å møtes på, jeg skulle gjerne møtt ham før den tid. Jeg kan ikke forhaste ting, og jeg har bevisst vært sparsom på hvor ofte jeg viser interesse, men jeg skjønner liksom ikke om jeg kaster bort tia eller ei. Jeg har vurdert å spørre ham en gang til om hvordan jeg "ligger an", men jeg kvier meg samtidig for å virke innpåsliten. Jeg synes personligheten hans er utrolig bra for meg, han ser bra ut og jeg liker væremåten hans, så jeg føler han er verdt å jobbe for. Det er 8 år siden sist jeg var interessert i noen andre enn exen, og han er den andre jeg noengang har vært seriøst interessert i, så han skiller seg virkelig ut! Forøvrig ble jeg kjent med exen også over internett, som jeg var sammen i 8 år, så jeg har tro på min egen bedømmelse av folk over nett. Nå ber jeg om input fra andre, på hvordan jeg kan se situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Han er ikke interessert. Han har allerede sagt at han "tror det er best å la det ligge", det er ingenting tvetydig over det. han svarer sannsynligvis på sexmeldingene dine for å være høflig. Kom deg videre sliter du mere med søvnen ville jeg lest Sissel Grans bok Hekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå