Gå til innhold

Rutete flanellskjorte - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har lyst på en rutet flanellskjorte, noe som her. Og jeg skjønner at jeg er veldig sent ute med å finne en sånn, butikkene er fulle av vår-kolleksjoner, mens jeg fortsatt fryser. Husker at de hadde sånne på Carlings, men nå er det ingenting.

Skjorta må være ikke for mørk (ikke svart eller mørk blå) og rutene må ikke være store, helst smalere. Jeg er liten selv og forsvinner helt bak store rutene. Og den må være lang nok for å brukes med jeggins. Hjelp?! :takke:

ps, er jente, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal den være lang og i jentemodell? Cubus hadde mange slike i høst/vinter, kanskje de har noen igjen? Og Gina!

Ellers finner du skjorter i mannemodell overalt! Jeg har kjøpt noen på H&M og Sparkjøp (av alle steder! :ler:).

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Glemte å nevne det, men ja, det må være jente-skjorter, pga størrelsen. Har sett massevis av rutete guttskjorter i butikker (så urettferdig!), men til og med guttstørrelsen S er alt for stor for meg, og alt for langt i armene. Og jeg har foreløpig ikke sett en eneste skjorte i guttstørrelsen XS. Finnes det ekstrasmall for gutter? Tror kanskje ikke det.. :sjenert:

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte en slik skjorte på BikBok for ikke lenge siden! :-)

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Cubus, Gina Tricot og BikBok er notert, men jeg har var i alle disse senest igår og så ingenting.. Bare sommerklærne der, dyse lyse farger og tynne stoffer. :tristbla:

Skrevet

Det finnes gutteklær i XS, ja. Jeg har en rutete herreskjorte i XS fra Cubus, den passer fint, men får den litt oversizelooken (jeg er str. XXS/XS). Om du ikke vil ha den looken, men en skjorte som sitter mer, er nok jenteskjorter best. Smak og behag! :)

Skrevet

H&M? :) Jeg kjøpte meg en kjempefin grønn flanellskjorte der for en uke siden, og de hadde et veldig bra utvalgt syns jeg.

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg har et par sånne skjorter fra H&M. Tror de har med litt tykkere stoff på skate-butikker (Urban osv.)

Skrevet

ebay har helt sikkert. :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Jeg skal se etter XS gutteskjorter på Cubus, og etter skjorter på H&M, men hvilken H&M snakker dere om? Jeg var i et par, en på storo og en i sentrum, men de hadde ikke.

Urban, den som er på grensen, hadde bare skjorte for gutter.

Og om ebay, mulig jeg søker feil, men søker "flannel plaid shirt" og "flannel plaid boyfriend shirt" og det gir ikke mange treff, og enda mindre som sendes til Norge. Hva bør man søke, på engelsk?

Gjest Heloise
Skrevet

Stemmer også for Cubus, der fant jeg mange fine i høst. H&M vet jeg ikke om har noen akkurat nå, men er alltid en idè å stikke innom de og titte.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min på den på Oslo City, men vet at andre etasjen på den i Karl Johan bugnet av flanellskjorter for noen uker siden. Og har du sett på nettsiden deres? Der er det et par (på salg) ;)

Endret av Hecubaa
Skrevet

Jeg kjøpte mine i Trondheim, så butikknavn hjelper vel ikke. :P

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Takk til alle som svarte, jeg fikk mer hjelp jeg kunne forvente! :tommelsmil:

Nå er det en oppsummering. Jeg var innom hele Oslo City igår, men jakten ble ikke vellykket. HM og guttevdeling på Cubus har rutete skjorter men ingen av de er i flanell. Grunnen at jeg ønsker meg en flanellsskjorte er fordi jeg fryser på jobb og vil ha noe varmere, men alle skjorter jeg sett var i veldig tynn bomullsstoff. Bikbok og Jack&Jones hadde et par i litt tjukkere flanell, men veldig mørke farger. Den fra BokBok var også kort.. Og Oasis har en som er i flanell og egentlig fin men med rynker/folder foran, way too feminine. Så tror jeg gir opp søket for nå, og venter litt..

Skrevet

Dette er de jeg fant på ebay i din størelse. De sender til Norge.

Flanellskjorter

Du kan jo vurdere om du kan brette opp ermet en gang eller to.

å fryse er ikke godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...