Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg har jobba nokre dagar for eit vikarbyrå, og skal registrere timane mine på timelistesystemet på nett. Nederst på sida står det "Lønn: xxx/time" der det er angitt kva timelønna mi er.

Denne timelønna er mindre enn det som står i kontrakten min. (14 kroner). Er dette noko eg skal ta opp? Eg vil jo sjølvsagt ha den lønna som står i kontrakta. :klo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Klart du skal sette spørsmålstegn ved dette og ta det opp! :)

Skrevet

Eg har jobba nokre dagar for eit vikarbyrå, og skal registrere timane mine på timelistesystemet på nett. Nederst på sida står det "Lønn: xxx/time" der det er angitt kva timelønna mi er.

Denne timelønna er mindre enn det som står i kontrakten min. (14 kroner). Er dette noko eg skal ta opp? Eg vil jo sjølvsagt ha den lønna som står i kontrakta. :klo:

Ja, det skal du ta opp.

Og kan det stemme at timelønna di er bare 14 kr? Jeg håper virkelig det mangler en null...

Skrevet

Jeg tror TS mener at det er registrert 14kr for lite i forhold til kontrakt, ikke at lønnen er 14kr i timen.. (eks at det står 150kr i kontrakten, og 136kr på timelistesystemet.)

Men ja, dette må du absolutt ta opp!

• Liker 1
Skrevet

Da gav det mer mening. Takk, Swe :)

AnonymBruker
Skrevet

Du SKAL ha lønna som står i kontrakten. Det er den som gjelder.

Så her må du si fra til vikarbyrået, da de har gjort en feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...