AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Eg har jobba nokre dagar for eit vikarbyrå, og skal registrere timane mine på timelistesystemet på nett. Nederst på sida står det "Lønn: xxx/time" der det er angitt kva timelønna mi er. Denne timelønna er mindre enn det som står i kontrakten min. (14 kroner). Er dette noko eg skal ta opp? Eg vil jo sjølvsagt ha den lønna som står i kontrakta.
Gjest Heloise Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Klart du skal sette spørsmålstegn ved dette og ta det opp!
Tullepia Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Eg har jobba nokre dagar for eit vikarbyrå, og skal registrere timane mine på timelistesystemet på nett. Nederst på sida står det "Lønn: xxx/time" der det er angitt kva timelønna mi er. Denne timelønna er mindre enn det som står i kontrakten min. (14 kroner). Er dette noko eg skal ta opp? Eg vil jo sjølvsagt ha den lønna som står i kontrakta. Ja, det skal du ta opp. Og kan det stemme at timelønna di er bare 14 kr? Jeg håper virkelig det mangler en null...
Viernes Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror TS mener at det er registrert 14kr for lite i forhold til kontrakt, ikke at lønnen er 14kr i timen.. (eks at det står 150kr i kontrakten, og 136kr på timelistesystemet.) Men ja, dette må du absolutt ta opp! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Eg har jobba nokre dagar for eit vikarbyrå, og skal registrere timane mine på timelistesystemet på nett. Nederst på sida står det "Lønn: xxx/time" der det er angitt kva timelønna mi er. Denne timelønna er mindre enn det som står i kontrakten min. (14 kroner). Er dette noko eg skal ta opp? Eg vil jo sjølvsagt ha den lønna som står i kontrakta. Du SKAL ha lønna som står i kontrakten. Det er den som gjelder. Så her må du si fra til vikarbyrået, da de har gjort en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå