lilletuss87 Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 jeg har ett stort oliventre og det virker som at det er dødt på den ene siden.. hadde det ute i sommer, og det fikk bare blader på den ene siden. jeg har klipt det litt nå når det står inne, og det vokser bare ut på den ene siden.. hvordan er det mulig at ett tre er dødt bare på ett området på den ene siden? dette har vært veldig fint engang så jeg syns det er rart at bare litt av treet virker dødt? skal jeg klippe helt ned eller hva skal jeg gjøre? takker for svar
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Jjeg har ett stort oliventre og det virker som at det er dødt på den ene siden.. hadde det ute i sommer, og det fikk bare blader på den ene siden. jeg har klipt det litt nå når det står inne, og det vokser bare ut på den ene siden.. hvordan er det mulig at ett tre er dødt bare på ett området på den ene siden? dette har vært veldig fint engang så jeg syns det er rart at bare litt av treet virker dødt? skal jeg klippe helt ned eller hva skal jeg gjøre? Jeg har samme problemet og lurer på hva du endte opp med å gjøre. Ble det fint? takker for svar Anonymous poster hash: 130df...4e3
Lærerinna Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Ikke TS, men svarer likevel. Mitt så helt dødt ut etter vinteren, og jeg vurderte å kaste hele treet. Google litt rundt og fant at flere anbefalte å klippe/beskjære. Prøvde å klippe det ned- alle smågrener ganske tett ned mot stammen, og satte det ut (i potte) for ca 1-1,5 mnd siden. Har vannet jevnlig selvom det ikke har sett ut dom det hjalp. Plutselig denne uka oppdaget jeg nye skudd og blader på treet, så har fått tilbake troen på at det vil overleve. Men det har jaggu tatt tid og ikke sett lystig ut lenge. Endret 5. juli 2015 av Lærerinna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå