Gå til innhold

Scarlett Johansson`S kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne "moteanmelderen" sier at sports-BHen lyser gjennom blondene. Hvor er den ? jeg kan da ikke se det, men mulig jeg er blind.

klikk her for bilde

For øvrig dømmer han også Cate Blanchett`s valg nord og ned, noe som er i kontrast med andre moteanmeldelser i USA. Applaus haha.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Jeg ser heller ingen sports-BH på bildet av Scarlett Johanson. Mulig baronen er litt i overkant opptatt av å finne feil.

På den annen side er jeg skjønt enig med ham i betraktningene om Cate Blanchetts kjole. Den var virkelig ingen fulltreffer.

For øvrig er jeg trolig den eneste i verden som ikke synes noe særlig om Anne Hathaways Valentino-kjole. Den store "puffen" på slepet lager jo rett og slett en stor og lavt plassert ekstrarumpe.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.. jeg er enig med deg angående kjolen til Hathaway. Jeg synes faktisk færreste av kjolene var flotte. Natalie Portman var jo nydeligg. Ekstra opplegg dill og dall og volum på kjoler syns jeg bare blir mindre pent, uansett.

Gjest Little princess
Skrevet

Jeg syntes Scarlett sin kjole var helt fantastisk! Jeg er overhodet ikke noe fan av henne sånn utseendemessing, men hun var uvanlig pen denne gangen. :Nikke: Både hår og kjole.

Skrevet

Scarlett er jo så nydelig, og den kjolen var fantastisk til henne. Men jeg syntes hun så litt ustelt ut på håret, rett og slett.

Her kan man se de fleste kjolene

http://minmote.no/index.php/2011/02/se-de-flotte-oscar-kjolene/

Anne H kler rødt ekstremt godt på grunn av sin lyse porselenshud, men jeg syntes den andre røde kjolen hun hadde i løpet av kvelden kledde henne bedre.

Ellers syntes jeg Michelle Williams, Nicole Kidman og Hillary Swank var spesielt vakre. HS ser ofte veldig guttete ut, men denne kjolen gjorde at hun så superfeminin ut. Vever istedet for kantete.

Syntes også Helen Mirren var vakker. Som alltid, og Helena Bonham Carter var kul!

Melissa Leo sin kjole var grusom. Sharon Stone var ikke speislt pen, og heller ikke Reese Witherspoon, som så ut som om hun var bitteliten med stort hode

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes faktisk Melissa Leo`s kjole var fin.. Men nå er jeg ikke noen mote-ekspert så da er jeg nok en av de få!

Jeg reagerte veldig på Jennifer Hudson`s valg. Ja, hun har gått ned mangfoldige kilo og det gjør nok sitt for selvtilliten, men det fører ofte med litt slappe frontdeler og som man kan se, så ser det nesten ut som hun er lysere under og det ble for mye pupp for meg. Flott dame altså, men litt for vågal i kjolevalget.

Helen Mirren; kald og flott som alltid!

Skrevet

Jeg er heller ikke noen moteekspert altså, jeg bare synser.

:-D

Kate Blanchetts kjole vokser for meg. Syntes den var fæl først, men nå liker jeg den bedre og bedre

Skrevet

Michelle Williams og Helen Mirren er definitivt mine favoritter!

Skrevet

Jeg likte også Mila Kunis' kjole veldig godt. Ellers synes jeg Halle Berry er en av de so mtok seg desidert best ut.

Vanligvis synes jeg Nicole Kidman er utrolig vakker, men denne gangen syntes jeg hun ble altfor stiv og stram. LIkte verken kjolen eller hår eller sminke. Og Gwyneth Paltrow sin kjole var grusom til henne.

AnonymBruker
Skrevet

Synes Scarlett Johanssons kjole var fin, jeg. Mulig hun skulle vært stylet annerledes, men det kan jo også ha vært et bevisst valg. Helen Mirren er utrolig vakker :) Enig i at Halle Berry var nydelig også.

Melissa Leo (hvem er det, egentlig?) sin kjole var virkelig ikke heldig. Ser ut som noe en bestemor kunne kjøpt på Sparkjøp...

Skrevet

Melissa Leo sin kjole var grusom. Sharon Stone var ikke speislt pen, og heller ikke Reese Witherspoon, som så ut som om hun var bitteliten med stort hode

Jeg tror det var frisyren som ødela for Witherspoon. Hadde hun hatt håret flatt på toppen i steden for den puffen, hadde hun vært mye penere.

Skrevet

Jeg er heller ikke noen moteekspert altså, jeg bare synser.

:-D

Kate Blanchetts kjole vokser for meg. Syntes den var fæl først, men nå liker jeg den bedre og bedre

Den merkelige sirkelen forran og de gule ødela. Den hadde vært pen uten de detaljene.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Er ikkje fan av Scarlett Johansen sin utsjånad i det heile tatt, men ho såg jo fantastisk ut denne gongen. Nydeleg kjole, fin sminke og fresh hårsveis.

Ellers var Natalie Portman og Mila Kunis som vanleg veldig vakre begge to, med flotte kjolar.

AnonymBruker
Skrevet

å si at ScarJo er stygg/ikke pen = BLASFEMI.

Skrevet

Kate Blanchettes kjole er nydelig!

Erdet noe ikke Norge kan, er det mote...

Skrevet

Jeg ser heller ingen sports-BH på bildet av Scarlett Johanson. Mulig baronen er litt i overkant opptatt av å finne feil.På den annen side er jeg skjønt enig med ham i betraktningene om Cate Blanchetts kjole. Den var virkelig ingen fulltreffer. For øvrig er jeg trolig den eneste i verden som ikke synes noe særlig om Anne Hathaways Valentino-kjole. Den store "puffen" på slepet lager jo rett og slett en stor og lavt plassert ekstrarumpe.

Jeg syns heller ikke den røde valentinokjolen var så fantastisk, selv om jeg ikke syns den var grusom heller.

Oppsummert, syns jeg Mila Kunis var flott (hun har forresten vært utrolig flink med kjolevalgene sine på tilstelningene som har vært siden nyttår, både her og her). Jeg likte faktisk også kjolen til Cate Blanchett, dvs jeg syns de med fordel kunne gjort noe med ermene, men resten likte jeg veldig godt. Jeg syns ellers Anne Hathway var fin i noen av kjolene, og finest i disse, kanskje spesielt i den vinrøde. Jeg likte også Michelle Williams og Mandy Moore sine kjoler.

Mens jeg syns f.eks. ikke Gwyneth Paltrow, Sharon Stone eller Marissa Tomei var særlig heldige med sine valg.

Her er forresten en oversikt over en del av kjolene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...