AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei! Har fått meg en ny kort frisyre, og skal kjøpe en eller annen variant av voks eller paste eller noe for å forme den (så den kan bli litt rufsete, med andre ord, et produkt med god hold). Men nå lurer jeg på, er det veldig viktig hvilket produkt man velger? Disse produktene pleier vel ikke håret på noen som helst måte uansett, eller kan de gjøre det? Vil et produkt fra for eksempel Europris være like bra som et salongprodukt? Takknemlig for alle svar
Xtra_lilje Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Min erfaring er at største forskjellen på slike ting er hvor lenge de holder håret ditt i hold, og hvor mye du trenger for hver gang.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har hatt kort hår lenge og prøvd ulike produkter. Det er ingenting som slår KMS Molding Paste dersom du vil har rufsete hår og med hold. Den sitter godt i hele dagen og du kan fint rufse til frisyren mange timer etter at du har tatt i pasten. Praktisk vinterstid når man bruker lue.
Brukernavn Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har hatt kort hår lenge og prøvd ulike produkter. Det er ingenting som slår KMS Molding Paste dersom du vil har rufsete hår og med hold. Den sitter godt i hele dagen og du kan fint rufse til frisyren mange timer etter at du har tatt i pasten. Praktisk vinterstid når man bruker lue. Signerer! ELSKER den pasten!! Ingen over ingen ved siden! Og den varer lenge. Altså; du trenger ikke mye hver gang derfor varer flasken lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå