Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Aria.
Skrevet

Er det noen tannteknikere her på KG? :hallo:

Det virker egentlig som et ganske allright yrke. Men det er kun utifra det lille jeg vet om det. Finner ikke så mye info om det på nettet.

Hva ca. tjener en tanntekniker? Jeg vet at de jobber i laboratorium og må være flinke med hendene sine. Hvor lett er det å få seg jobb etter utdanning?

Noen her som vet noe om yrket og kan si noe om det? Positivt og negativt? :helen:

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen tannteknikere her på KG? :hallo:

Det virker egentlig som et ganske allright yrke. Men det er kun utifra det lille jeg vet om det. Finner ikke så mye info om det på nettet.

Hva ca. tjener en tanntekniker? Jeg vet at de jobber i laboratorium og må være flinke med hendene sine. Hvor lett er det å få seg jobb etter utdanning?

Noen her som vet noe om yrket og kan si noe om det? Positivt og negativt? :helen:

Det er ingen vits å bli tanntekniker fordi tannlegene sender arbeidet til kina. Det er meningsløst å studere i så mange år og bli snytt for arbeid. Det er en gjeng med flinke mennesker, men det hjelper ingen ting når de må sammarbeide/er avhengige av noe så egoistisk som en -tannlege.

Ivar

Anonym poster: fc06bb9330a6b113f99645ff65e24235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...